Ik zie onze kat echt nooit drinken.quote:Op maandag 22 september 2008 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Katten drinken aanzienlijk minder dan honden hè
Ja daar ben ik ook achterquote:Op maandag 22 september 2008 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Katten drinken aanzienlijk minder dan honden hè
quote:Op maandag 22 september 2008 19:07 schreef Greys het volgende:
Hij heeft 2 keer uit een bakje water gedronken, maar nog véél lekkerder vond hij het om met zijn waffel open onder de stromende kraan te gaan hangen
quote:Op maandag 22 september 2008 18:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is hier niet gepostAan het eind sprak Monique me aan over de gegevens van Carnibest ed en daar kon ik dan ook emailadresses bijzetten voor de mailinglist ed, zo een 3 keer per jaar geloof ik.
no thnxquote:Op maandag 22 september 2008 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ooohh jaaaa, ik moest nog emailadressen vragen van mensen die op de mailinglist willen
Dus, any takers?
Match made in Heaven. Ik dacht eerder dat je mn gezeik beu zou zijn maar ik móest doorgaanquote:Op maandag 22 september 2008 19:35 schreef Greys het volgende:
Jij snellerd!
En ik ben nog steeds erg blij dat je door hebt gezeurd over Boris
Adres uit je profiel?quote:Op maandag 22 september 2008 19:36 schreef verita het volgende:
Ook graag op de mailinglist, Hara, thx.
Ja graag, sorry had ik zelf ook kunnen zeggenquote:
Nee het mag even durenquote:Op maandag 22 september 2008 19:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Verita en Dinoooo! Gefeliciteerd met Darrel![]()
Staat nog niets van onze actie op de site van het asiel![]()
Volgens mij was het gewoon een mailtje zo een 3 keer per jaar met hoe of wat edquote:
Ja ik snap het ook niet hoor. Ik snap niet dat mensen zo moeilijk doen en niet gelijk dat soort dingen uitsluiten. Daar snap ik echt totaal niks van. Het is toch een kleine moeite om even als je kat ergens pist sowieso even langs de DA te gaanquote:Op maandag 22 september 2008 19:45 schreef Greys het volgende:
Qwea, thanks! Ik had het toevallig ook gezien!
En het stomme is, het wás dus gewoon waarschijnlijk die medische oorzaak die ze toen dachten, want hij bleek blaasgruis te hebben en na 2 weken medicijnen was het over. Ipv dat die vorige eigenaars dat nou zelf even hadden laten onderzoeken
Het schijnt dat je het meteen ruikt als er een kat sproeit in je huis, maar we ruiken hier niets en Boris gaat regelmatig de kattenbak in
Ikke ook!quote:Op maandag 22 september 2008 19:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een mailtje zo een 3 keer per jaar met hoe of wat ed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |