Die is wel schattig jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
Fascination: Tell me where it hurts van Garbage vind ik mooi
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
HOAX, jij gaat als nazi (Hitler). Dan hoef jij je nameljk niet te verkleden.
Bah, crocs zijn gruwelijkquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oke misschien moet ik 't maar doen dan.
Misschien ga ik wel crocs kopen voor komende carnaval![]()
dat lijkt me echt geniaal
. Al wou ik ook nog een keer als hardcore chickie gaan, mm dilemma...
Ze moeten je niet. Ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
HOIIIIIIIIIIIIIIIIII JA UTREG HEEFT 3 PUNTENquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ze moeten je niet. Ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik ken de helft nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die is wel schattig ja.
# 1 crush is ook heel gaaf trouwensen you look so fine, hammering in my head, stupid girl, vow etc.
Veel plezier met hosselen vanavond baas der bazen!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef RickoKun het volgende:
Ik luister nu naar Radiohead - paranoid android
Dus wat lopen jullie nou te kankergezeikje te zetten?
Haha, leuk nummer is datquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef RickoKun het volgende:
Ik luister nu naar Radiohead - paranoid android
Dus wat lopen jullie nou te kankergezeikje te zetten?
Slijmbalquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:15 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Veel plezier met hosselen vanavond baas der bazen!
Stuur ze wel een keerquote:
werkelijkquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:15 schreef postmortum het volgende:
paultjuh hoor in onz , niet hier![]()
Alhoewel ik hem op Fok!radio wel waardeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |