vanaf 6.15 is die voor echte bazenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik kijk nou die pm
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
vanaf 6.15 is die voor echte bazen
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:46 schreef postmortum het volgende:
bij je 10.000 post ben je als klb verplicht om een tubgirl te posten
zeg ik heb dat toen ook gedaanquote:
Wat een bazen post nummer 2000quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn post nummer 2000Op naar de 100.000
![]()
Ik zal je even een pm sturen.
quote:
Ja , maar ik ben geen klapmongoolquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg ik heb dat toen ook gedaan
ben je al op 6.15quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Die piemol is nep he
Iets daarvoor, lacht die Blackzilla ook zo guur, bahquote:
vind je het gek , met zo'n grote lul duurt het laden langerquote:
ik moest lachenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:54 schreef KingOfPop het volgende:
Geduld is een schone zaak. Je krijgt er veel, heel veel, voor terug, hehehe.
Dabei sein ist mitmachen, nazi! Ik zal Jordy vragen of hij de volgende keer bij de screentests iets kleineres wil nemen. Blijkbaar heeft hij een persoonlijke voorkeur.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
vind je het gek , met zo'n grote lul duurt het laden langer
Ach ze is wel lief, niet zo kapsones. Ik heb eens een keer zonder dat ik wist dat ze het was met haar staan pratenquote:
We cry vind ik wel een mooi nummer van The Script.quote:
Sma'tjes hosselen en jij..?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:58 schreef reetveter het volgende:
OJA WAT ZIJN DE PLANNEN VORO VANAVOND?
Ik had een date gepland met een look a like van Richard Gere. Stuurt ie sms dat ie waarschijnlijk de deur niet meer uitgaat omdat hij om 5 uur pas in bed lag. Mietje, ik ben de hele nacht wakker gebleven. Maar OK, nu ben ik zelf wel blij dat hij te lam is want ik ga over paar uurtjes ook lekker crashen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:58 schreef reetveter het volgende:
OJA WAT ZIJN DE PLANNEN VORO VANAVOND?
blame the negerquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:00 schreef KingOfPop het volgende:
Aan het eind van de dag staat de teller op 300+ posts.
Zeker, ik zal de Whitezilla maar bewaren voor morgen.quote:
ikquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie gaat er vanavond uit met mij
Goeie shit.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:59 schreef Juicyhil het volgende:
Heb nu keihard een dvd van Rammstein opstaan
Ok woon je in omgeving utrechtquote:
Wieso? Speelt ie Blackzilla niet af..?quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:07 schreef reetveter het volgende:
oh mijn internet heeft kanker mên
nee, maar dat zei je er niet bijquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ok woon je in omgeving utrecht
Nee, Raaltequote:Op zaterdag 20 september 2008 20:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
nee, maar dat zei je er niet bij![]()
Nee, hij doet gewoon kankerquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wieso? Speelt ie Blackzilla niet af..?
Ik woon in Almerequote:
Beterschapquote:
Ik dacht dat je postmortum was?quote:
Jij gaat altijd naar eindelijkquote:
Reetveter..?quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:12 schreef KingOfPop het volgende:
Dan moet je naar youjizz.com gaan, die doet altijd wel.
Neuhquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jij gaat altijd naar eindelijk
voeg me toe !quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:18 schreef reetveter het volgende:
wie kent die ene kelly nogvan zon topic waar iemand die eigen fanhyve had aanegmaakt
Voor degene die haar op msn hebben; ze is online
Wie? Ik ben newbiequote:Op zaterdag 20 september 2008 20:18 schreef reetveter het volgende:
wie kent die ene kelly nogvan zon topic waar iemand die eigen fanhyve had aanegmaakt
Voor degene die haar op msn hebben; ze is online
quote:
IKKE WELquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Aha nou jammer dat er niemand met sjoerdjuhhh en mij uitwil
Ik ga 24 oktober met je schuren jaquote:
boh gek dat durf ik nietquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga 24 oktober met je schuren ja
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nee dan ga ik met leanne schuren
Blackzilla rape.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:22 schreef gers het volgende:
[..]
boh gek dat durf ik niet![]()
dadelijk wilt jojoortjuh me rapen
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
![]()
Ga ik wel met jojoortje (of komt ze niet)
gastquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:23 schreef reetveter het volgende:
Kelly Ricky Schatje HouwVanJe zegt:
ejz
Joey zegt:
eeh
Kelly Ricky Schatje HouwVanJe zegt:
hoesy?
Joey zegt:
-knip-
Alleen als er tieten erbij worden gepost.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:27 schreef liiszle het volgende:
moet je hier persé klagen?
of mag k ook vertellen dat ik een leuke dag gehad heb?
tuurlijk beetje sc'enquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:27 schreef liiszle het volgende:
Je bent nieuw hier hequote:Op zaterdag 20 september 2008 20:27 schreef liiszle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |