Yeah dat wist ik al maar dat stinktquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:37 schreef RacerDKB het volgende:
Klik niet op openen in het msn gesprek zelf, maar open het bestand uit je Mijn ontvangen bestanden.
En neem SP3.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:37 schreef RacerDKB het volgende:
Klik niet op openen in het msn gesprek zelf, maar open het bestand uit je Mijn ontvangen bestanden.
En neem SP3.
Het staat niet bij de opties, sterker nog, niet eens in helpquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:57 schreef Chinless het volgende:
Ja hoor... dat is uit te zetten... gebruik google maar eens, of de opties in msn lezen..
Tools > Options > File Transfer > "Automatically reject..." is dat em niet?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het staat niet bij de opties, sterker nog, niet eens in help
Neequote:Op zaterdag 20 september 2008 20:00 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Tools > Options > File Transfer > "Automatically reject..." is dat em niet?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:34 schreef Trafasi het volgende:
je kunt het geloof ik niet uitzetten, maar niet aanklikken helpt
Gewoon naar je mijn ontvangen bestanden map gaan,
en ze daar aanklikken
Vista is nog erger, live mail dito...ze weten straks alles van je...welke mails bij je horen etc etc.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:37 schreef Nikmans het volgende:
Nikmans vond het laatst eens tijd worden om Service Pack 2 te installeren, maar sinds die tijd worden mp3's die worden binnengehengeld weggeflikkerd zodra ik ze aanklik.
Welke idioot verzint zoiets?Ik beslis toch zelf wel wat ik wel en niet wil openen of binnenhalen? Echt weer zo'n typische maatregel die totaal overbodig is maar waar alle huisvaders blij mee zijn
Klacht: MSN beslist voor mij wat ik wel en niet mag binnenhalen
Klacht 2: Niet weten waar ik het uit kan zetten
Bonus: TS kan er niet mee omgaan
Tevens verkapte help-de-TS-computeren post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |