Jij leest de gebruiksaanwijzing niet?quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
Vis is vies, verkeerd gespeld.
De visgeur zit dieper dan zn mond dus doorslikken leek me wel een mooie remedie daarvoor.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:32 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jij leest de gebruiksaanwijzing niet?
Je kijkt teveel reclamequote:Op zaterdag 20 september 2008 18:44 schreef Jordy-B het volgende:
peterselie kauwen.
Hebben we niet.. Mint blaadjes dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:44 schreef Jordy-B het volgende:
peterselie kauwen.
quote:
maar een echte tip knoflook saus eten met kebab dan ruiken ze de vis niet meerquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:48 schreef deepart het volgende:
[..]
Hebben we niet.. Mint blaadjes dan?
Heb kei veel friet gegeten en express geen frikandelle.. Misschien helpt dat iets
Misschien dat mintblaadjes helpen. Als je ze niet helemaal wil opeten, kan je er een beetje thee van trekken en dat drinken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:48 schreef deepart het volgende:
[..]
Hebben we niet.. Mint blaadjes dan?
Heb kei veel friet gegeten en express geen frikandelle.. Misschien helpt dat iets
ligt eraan hoe lang het rijden is naar Urk.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:58 schreef JortK het volgende:
TS is ge0wnd, vanavond geen chickies scoren in de discotheek.
Ik woon op 25 min rijden van urkquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ligt eraan hoe lang het rijden is naar Urk.
Een tippelende hoer?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:50 schreef Herald het volgende:
bij het lezen van de TT dacht ik dat het om een vrouw zou gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |