zeg ken jij blackzilla ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:24 schreef MLI het volgende:
Zeg, die foto van mij in het vorige topic, die was niet echt optimaal he?
PAALBAARquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jos, wat vind jij van Blackzilla?
Vanaf 6.15!quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:31 schreef MLI het volgende:
Waarom kreunt die chick als die monstercock tussen haar tieten zit?
ik dacht dat vrouwen dat zelf atenquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:32 schreef MLI het volgende:
Wtf, 8 minuten? Eerst in laten laden, geen zin in dat gebuffer steeds.. Ondertussen even groenvoer halen voor mijn konijn. Brb.
Maar, die met die meetlat, die is echt baas.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:40 schreef afcajos het volgende:
Potverdorie, ik heb mijn 7500e post gemistik wou em vieren!
pm maar als je em hebt gevondenquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maar, die met die meetlat, die is echt baas.
Nee met een 2-liter-pak yoghurt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:40 schreef postmortum het volgende:
ze is een blackzilla aan het maken met een komkommer
of je caat ff lekker naar culquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:43 schreef MLI het volgende:
Nee mensen, de sla gaat gewoon in een salade met rode wijnazijn, sjalotjes, feta en tomaat. Hamburgertje d'r bij, geen zin om aardappelen te koken/bakken/ovenschotelen.
op welke tijd stond dat geinige stukje ook alweer 6 minuten?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Schrik niet.![]()
![]()
Het is niet voor kinderzieltjes.
Gewoon klikken, dan laadt hij vanaf daar.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
op welke tijd stond dat geinige stukje ook alweer 6 minuten?
Of je komt lekker mee eten. En indirect heeft het te maken met blackzilla, maar die is wel wat forser dan een flinke komkommer, natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
of je caat ff lekker naar cul
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:51 schreef MLI het volgende:
Ja, écht! Blackzilla is de meester.
Die chick kan het wel aan trouwens!. Die is vaker door negers gedekt!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:51 schreef McFearless het volgende:
Ik ga zaalvoetballen en zuipen. Prettige voortzetting van het weekend hé! Tabee, kusjes, houdoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |