goed punt heb ik zeker gedaan.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:28 schreef Alteredwazzup het volgende:
Heb je ook geprobeerd om hem te installeren met administrator rechten?
Als je het bestand dan opslaat op je bureaublad, klik met de rechtermuisknop op het bestand, en dan op uitvoeren als administrator. Misschien dat daar het probleem ligt.
bullshit, ik heb een iphone en gebruik gewoon de 32 bit versie.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:29 schreef silentnl het volgende:
[..]
goed punt heb ik zeker gedaan.
en ja als ik de 32 bit versie gebruik dan zeurt ie dat ik 64 moet gebruiken. voor me iphone :S
nou ik zal het even installeren en proberenquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:30 schreef appelsjap het volgende:
[..]
bullshit, ik heb een iphone en gebruik gewoon de 32 bit versie.
dan heb ik maar 3 gigquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:59 schreef appelsjap het volgende:
nee, je moet ook niet de 32 versie op een 64 bit pc installeren, download een 32 bit WINDOWS VISTA, en installeer daar de 32 bit versie itunes op.
1: service pack wilt da kreng niet installequote:Op zaterdag 20 september 2008 16:03 schreef Aaargh! het volgende:
Je kan het volgende proberen:
1) Zorg dat je Vista up-to-date is, dus windows-update draaien en zorgen dat je alle fixes en servicepacks hebt
2) Handmatig de nieuwste versie van Quicktime installeren
3) Daarna nogmaals iTunes installeren.
Nee, maar dan kan je niet meer dan 3,2 Gb aan RAM in je windows gebruiken he?quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:27 schreef appelsjap het volgende:
vista 64 bit is kut, download gewoon de 32 bit versie en je hebt nergens problemen.
ja krijg dezequote:Op zaterdag 20 september 2008 16:27 schreef trance40 het volgende:
Krijg je geen fout code of melding of zo iets? Iets in je eventlog of een installatie log van itunes?
Had wel voor het laatst gelezen dat je niet iTunes 8 op Vista moest installen, omdat je kan op een BSOD krijgen zwaar vergroot werd door iTunes 8, probeer anders iTunes 7quote:
Is al gefixed in de nieuwste versie van iTunes 8.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:41 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Had wel voor het laatst gelezen dat je niet iTunes 8 op Vista moest installen, omdat je kan op een BSOD krijgen zwaar vergroot werd door iTunes 8, probeer anders iTunes 7
Legaliteitsproblemen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:06 schreef silentnl het volgende:
[..]
1: service pack wilt da kreng niet installeverder alle updates.
2: ga ik nu gelijk doen zo ook 3
update: quicktime is gelukt
intunes nog steeds zelfde verhaal
thnx
Als ie SP1 niet wil installeren vrees ik dat er iets niet goed is met je systeem.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:06 schreef silentnl het volgende:
[..]
1: service pack wilt da kreng niet installeverder alle updates.
(..)
quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:43 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Als ie SP1 niet wil installeren vrees ik dat er iets niet goed is met je systeem.
Tja met die melding kan je niet zoveel. De Meeste setup programma's houden ook een log file bij, zoek deze eens op. Of check het windows eventlog om te kijken of daar nog een melding staat.quote:
Uuhh... waarom zou je je data kwijt zijn als je je OS opnieuw installeert ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:46 schreef silentnl het volgende:
[..]
ja is ook iets niet helemaal lekker maarja reinstall heb ik geen zin in met een 800 gig aan dataen mijn windows is legaal
1. Hij heeft alles op C:\ (ken hem al langer dan vandaagquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:17 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Uuhh... waarom zou je je data kwijt zijn als je je OS opnieuw installeert ?
Hoe heb je 't nu voor elkaar gekregen ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:53 schreef silentnl het volgende:
het is geluktheb geluk gehad. nu effe uitvogele hoe de iphone zelf werkt
thnx voor de moeite alle
stuk of 5 reboots.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:02 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Hoe heb je 't nu voor elkaar gekregen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |