abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61777729
Het volgende:

Drie weken geleden vol goede moed online een abonnement afgesloten. Vandaag de dag kan alles vanuit je luie stoel, dus waarom dit niet. Bovendien zijn de kortingen daar veel beter dan in de winkels. Deze werd echter op basis van een automatische creditcheck afgewezen. Dus ik een brief geschreven waarin stond dat dit onmogelijk was.

Kort daarop kreeg ik een brief terug waarin stond dat de handmatige creditcheck wel goed verlopen was en dat ze me graag met die brief in de winkel zagen verschijnen. Dus ik bellen met vodafone om te vragen wat ik dan mee moest nemen, omdat toch al veel gegevens bij hun liggen. Dat vrouwtje vertelde me echter dat dat het ook wel telefonisch kon, dus de bestelling met al haar gegevens werd geplaatst. Ik zou gebeld worden door TNT voor een afspraak, waarbij ik mij moest legitimeren en een bedrag van ¤0,1 moest pinnen ter controle van mijn bankrekeningnummer. Maar het belletje bleef uit.

Afgelopen maandag maar weer gebeld, het had nu lang genoeg geduurd, en werd in eerste instantie van het spreekwoordelijke kastje naar de spreekwoordelijke muur gestuurd. Ze konden mij zo 1-2-3 niet vinden. Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de lijn die zeer behulpzaam was, zo leek het, en alles zou geregeld zijn. Excuses voor het ongemak en ik zou die dag nog gebeld worden door, jawel, TNT.

Nu, 6 dagen later, nog niets gehoord. Ik dus net gebeld en weer konden ze me niet vinden in het systeem. Maar als het om een online of telefonische bestelling ging moest ik een bepaald nummer bellen. Ik ophangen en dat nummer bellen; "Dit nummer is van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur bereikbaar.". Ik dus weer bellen en vragen waarom ze me in godsnaam een nummer gaven die helemaal niet bereikbaar was op zaterdag, waarop ze geen antwoord hadden. Toen ik vroeg of ik dan mijn bestelling kon annuleren was dat alleen maar mogelijk van maandag t/m vrijdag.

Nu moet ik dus maandag weer bellen om de bestelling te annuleren, als dat al lukt. Ondertussen geen 06-nummer, wat geen ramp is, maar ook zijn we dan weer een paar dagen verder. Ik schijt echt op die logge en grote bedrijven waarbij jij klant en dus koning bent, maar waar je van het spreekwoordelijke kastje naar de spreekwoordelijke muur gestuurd wordt. Ik ben godverdomme klant, en ik wil godverdomme geholpen worden. Ook wil ik dat ze zorgvuldig met mijn gegevens en bestelling omgaan en mij niet kwijtraken als ik een bestelling plaats.

Samenvatting:
Vodafone is kut. Een groot en achterlijk bedrijf die niet in staat is normaal met klanten en gegevens om te gaan. Een simpele bestelling is duidelijk al te moeilijk, dus zal de service ook wel kut zijn. Gratis maar vrijblijvende tip: Blijf er ver vandaan.

Die schattige geile limburgse stemmetjes van die vrouwtjes zijn dan wel weer een leuke bijkomstigheid, maar daar koop je niets voor
pi_61777779
toch maar over op de postduif? :)
pi_61777784
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:03 schreef Tarabass het volgende:

Die schattige geile limburgse stemmetjes van die vrouwtjes zijn dan wel weer een leuke bijkomstigheid, maar daar koop je niets voor
Geil en Limburg in 1 zin.
0 topics op naam. 14.gif
pi_61777858
Aaah, wij hebben vast vanmorgen dezelfde vrouw aan de telefoon gehad. Mij verbonden ze zelfs door naar de online winkel, waarna de verbinding werd verbroken. Dus ik ook terug bellen en zeggen ze: O ja klopt ze zijn pas vanaf half 10 bereikbaar. Ik bel net de onlinewinkel, en zijn ze alleen doordeweeks te bereiken. Aaarg..
..cum grano sale..
pi_61777885
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:12 schreef Lene het volgende:
Aaah, wij hebben vast vanmorgen dezelfde vrouw aan de telefoon gehad. Mij verbonden ze zelfs door naar de online winkel, waarna de verbinding werd verbroken. Dus ik ook terug bellen en zeggen ze: O ja klopt ze zijn pas vanaf half 10 bereikbaar. Ik bel net de onlinewinkel, en zijn ze alleen doordeweeks te bereiken. Aaarg..
Echt te erg inderdaad. Zouden ze zelf wel van achteren doorhebben dat ze van voren leven? Wat poep ik op dit soort bedrijven zeg. Maar als je mobiel wilt bellen, en ook een beetje dekking wilt hebben (en een htc touch diamond ) ben je verplicht je aan te sluiten bij dit soort dictaturen. En zelfs annuleren ging niet net. Ik heb al jaren geen mobiel dus heb na het eerste telefoontje besloten dat daar nog wel wat jaren bij kunnen dan.
pi_61778110
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:07 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Geil en Limburg in 1 zin.
Chantal Janzen
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  zaterdag 20 september 2008 @ 12:36:32 #7
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61778208
Phonehouse
AMP logistics

Superservice
pi_61778320
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:36 schreef SHE het volgende:
Phonehouse
AMP logistics

Superservice
Probeer daar eens een htc touch diamond te bestellen?
pi_61778378
Vodafone rules, ts kan er niet mee omgaan
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_61778500
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:47 schreef Flepke het volgende:
Vodafone rules, ts kan er niet mee omgaan
ONZ is een paar subforums verderop
pi_61827263
Inmiddels weer telefonisch contact geprobeerd te krijgen waarbij ik weer van het spreekwoordelijke kastje naar de spreekwoordelijke muur gestuurd ben. Met de simpele opdracht 'Annuleren' kunnen ze al niet omgaan. Omdat ik inmiddels 3 weken verder ben zie ik niet in waarom ik uberhaupt nog klant bij zo'n bedrijf zou willen zijn, maar nu kan ik niet annuleren omdat mijn bestelling bij de online pakketservice zou zijn. Dat kan me natuurlijk niets schelen, want de bestelde telefoon is inmiddels alweer verouderd, en het hele abonnement steken ze maar in een plek waar geen zon komt. Dus heb het geprobeerd, maar blijkbaar is annuleren niet mogelijk en duurt het nu al weken voordat ik uberhaupt gebeld wordt voor een leverings-afspraak. Ze kunnen komen leveren, maar ik pak niets aan. Dan maar geen telefoon, ik email wel
pi_61828672
Ach ja met vodafone is het altijd zo je wordt altijd doorverbonden of doorverwezen naar iemand anders. Echt altijd....

Zo slecht geregeld daar met hun 'helpdesk/klantenservice'.
pi_61830289
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:53 schreef Tarabass het volgende:

[..]

ONZ is een paar subforums verderop
KLB is het nieuwe ONZ
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:01 schreef xminator het volgende:
Ach ja met vodafone is het altijd zo je wordt altijd doorverbonden of doorverwezen naar iemand anders. Echt altijd....

Zo slecht geregeld daar met hun 'helpdesk/klantenservice'.
Na 4 (misschien 5?) jaar Vodafone nog nooit gezeik gehad
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  maandag 22 september 2008 @ 18:04:37 #14
188728 Lyzio
why do we fall
pi_61830327
Vodafone en Ziggo De grootste aidsbedrijven die er bestaan. Had je van te voren kunnen weten eigenlijk
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_61831261
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:02 schreef Flepke het volgende:

[..]

KLB is het nieuwe ONZ
[..]

Na 4 (misschien 5?) jaar Vodafone nog nooit gezeik gehad
Maar jij hebt waarschijnlijk niet hoeven bellen bijv. om iets op te zeggen.
pi_61832413
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:04 schreef Lyzio het volgende:
Vodafone en Ziggo De grootste aidsbedrijven die er bestaan. Had je van te voren kunnen weten eigenlijk
Kom net bij KPN weg, ook zo'n bedrijf. Ik had het er net nog over, waar moet je heen dan? Het zijn allemaal van die klerebedrijven. Veel te groot en log, en weinig persoonlijk meer..
  maandag 22 september 2008 @ 19:25:29 #17
188728 Lyzio
why do we fall
pi_61832507
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:22 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Kom net bij KPN weg, ook zo'n bedrijf. Ik had het er net nog over, waar moet je heen dan? Het zijn allemaal van die klerebedrijven. Veel te groot en log, en weinig persoonlijk meer..
Plus ze hebben een enorm monopoly.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_61832511
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:22 schreef Tarabass het volgende:

[..]

en weinig persoonlijk meer..
wat wil je dan?

dat als je belt ze zeggen: "ah piet en hoe staat het met je mobieltje? en de hond is die al over z'n verkoudheid heen?"
pi_61832844
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:25 schreef koemleit het volgende:

[..]

wat wil je dan?

dat als je belt ze zeggen: "ah piet en hoe staat het met je mobieltje? en de hond is die al over z'n verkoudheid heen?"
Dat ze zich niet elke keer achter elkaar verschuilen, niet automatisch boetes uitdelen omdat het systeem dat zegt terwijl de klant tien jaar trouw betaald, je korting krijgt als vaste klant ipv genaaid te worden door vast te zitten aan je veel te dure abonnement terwijl nieuwe klanten wel dikke kortingen krijgen etc. etc.. Je hebt wel met mensen te maken, en die mensen maken jouw bedrijf. Je wordt als een stuk stront behandeld, die ook nog eens een iq van een bruine boon heeft. De primafoon heeft een geheim nummer, bij de vodafone lopen ze als een stel hippen in hun velroze truitjes een beetje interessant te doen, ga zo maar door. Waar is de tijd gebleven dat je gewoon netjes aangesproken werd en waarbij ze moeite deden je als klant te willen houden./
pi_61833797
Ik heb onlangs ook een abbo bij Vodafone afgesloten, niets dan lof geef ik ze. Toegegeven, in de vodafonewinkel ben ik schandalig slecht geholpen, dat dan weer wel.
Ik had in de online vodafone winkel een aanbieding gezien. Aangezien ik graag alles soepeltjes zag verlopen (nummerbehoud e.d.) ben ik naar de fysieke winkel gegaan om een soortgelijke aanbieding los te peuteren. Dit lukte warempel ook nog; mij werd exact dezelfde aanbieding beloofd.

Enfin, de formuliertjes waren ingevuld, de nummerbehoud-aanvraagcarousel was in werking gesteld en met een dag of 2 zou ik na goedkeuring nummerbehoud de telefoon mee kunnen nemen.
Toen echter puntje bij paaltje kwam, bleek er ineens een probleem te zijn met het aanslaan van de 'astronomisch hoge korting' die men mij beloofd had op het toestel (we praten hier over een 1-jarig 35 eu abbo'tje met 12 mnd 20% korting i.c.m. een Nokia 8600 luna). De toestelkorting bedroeg meer dan 600 euro (zoveel is die telefoon lang niet meer waard, maargoed, zo staat die nog wel in de kassa) en die knaap, de zogeheten filiaalmanager kon geen kortingen verantwoorden hoger dan 400 euro o.i.d.

Lang verhaal kort: die lul doet mij een aanbieding die hij vervolgens niet kan nakomen en zegt vervolgens dat ik net zo goed via de online shop kan bestellen en dat dat allemaal exact hetzelfde is. Toen heb ik hem met veel moeite hun eigen online winkel laten belllen en alles in orde laten maken.
Toen is alles verder soepeltjes gegaan, ik werd meteen gebeld door TNT en de dag erna stonden ze al met m'n phone aan de deur, ik blij :p
pi_61837318
Ben ook niet blij met vodafone, heb bijna nooit bereik of mn smsjes komen pas 10 uur later aan
beetje jammer dat ik er nog 1,5 jaar aanvast zit
pi_61838210
Precies waarom ik geen abbonnement heb, veel te veel gezeik.
Ik heb gewoon een prepaidtelefoontje
pi_61838621
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:35 schreef Ragusa het volgende:
Precies waarom ik geen abbonnement heb, veel te veel gezeik.
Ik heb gewoon een prepaidtelefoontje
Jij betaald waarschijnlijk te veel, of niet dan?
  † In Memoriam † maandag 22 september 2008 @ 23:09:29 #24
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_61839283
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:36 schreef Tarabass het volgende:

bij de vodafone lopen ze als een stel hippen in hun velroze truitjes een beetje interessant te doen, ga zo maar door.
Vodafone en Felroze

Bedoel je soms T-Mobile ?
quote:
-Mobile claimt alleenrecht op kleur magenta
01-11-2007 | Door: DAG
Andere bedrijven worden gesommeerd de kleur niet meer te gebruiken.
T-Mobile wil niet dat in Nederland andere bedrijven de kleur magenta (fel roze) gebruiken voor briefpapier of reclamecampagnes. Het Zwolse computerbedrijf Compello is gesommeerd om de kleur niet meer te gebruiken. Dat zei donderdag Marijke Sinnema, marketing manager van Compello.

Deutsche Telekom, het moederbedrijf van T-Mobile, heeft de kleur laten registreren bij het Europees merkenbureau. Sinnema zegt dat haar bedrijf de kleur ook heeft gedeponeerd bij het merkenbureau voor negentien landen. ,,We zijn in overleg met een advocaat om te kijken wat we moeten doen. We voelen ons overvallen door Deutsche Telekom en laten het er niet bij zitten.''

Niet alleen het Zwolse bedrijf, maar ook de radiozenders Slam FM en 100 procent NL is gesommeerd magenta niet meer te gebruiken.
pi_61851342
Bij vodafone lopen ze in de kleuren van het F1 team mclaren, waar ze ook knalroze dragen. Vandaar..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')