daar is maar een smilie voor:quote:Op zondag 21 september 2008 08:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
ERO] Minderjarig bloot in speelfilms
[ afbeelding ]
Hier de vijftienjarige Akkemay tgoen er niet moeilijk werd gedaan over blote tietjes in de film: 1984
http://www.dumpert.nl/mediabase/18511/29835bbf/
18 en 48quote:Op zondag 21 september 2008 09:12 schreef LoggedIn het volgende:
Of wordt je smaak gewoon steeds breder tot op een moment waarop alles tussen de 20 en de 50 goed is?
Vogelverschrikker.quote:
Persoonlijk denk ik dat die smaak over het algemeen altijd beperkt blijft tot de jeugdige seksuele jaren, zo vanaf de 15 jaar tot en met 25. Ik heb het dan over het pure seksuele verlangen. Natuurlijk spelen er meer zaken een rol zoals het relationele en emotionele vlak en op dat gebied heb je meestal dan weer behoefte aan iemand van rond je eigen leeftijd. Ergo: een man van 50 zou stiekem heel graag wel eens een keer eenvoudige seks willen hebben met een 16-jarige, maar een liefdesrelatie daarmee aanknopen zal hem minder aantrekkelijk lijken. Daarvoor komt een vrouw van zijn eigen leeftijd meer in aanmerking. Een vrouw met wie hij gedachten kan delen over de tijd van hun jeugd, hoe het toen was in de samenleving.quote:Op zondag 21 september 2008 09:12 schreef LoggedIn het volgende:Sommige foto's in dit topic...
Vraag me altijd wel af hoe dat gaat; In principe loopt je smaak voor meisjes op een bepaalde manier mee met je eigen leeftijd, maar er is vast een moment waarop dat stopt. Of wordt je smaak gewoon steeds breder tot op een moment waarop alles tussen de 20 en de 50 goed is?
Volgens mij groeit dat wel mee ja.quote:Op zondag 21 september 2008 09:12 schreef LoggedIn het volgende:Sommige foto's in dit topic...
Vraag me altijd wel af hoe dat gaat; In principe loopt je smaak voor meisjes op een bepaalde manier mee met je eigen leeftijd, maar er is vast een moment waarop dat stopt. Of wordt je smaak gewoon steeds breder tot op een moment waarop alles tussen de 20 en de 50 goed is?
Los van t denknivo zal het veel problemen opleveren qua maatschappelijke aanvaardbaarheid.quote:Op zondag 21 september 2008 09:26 schreef servus_universitas het volgende:
Ergo: een man van 50 zou stiekem heel graag wel eens een keer eenvoudige seks willen hebben met een 16-jarige, maar een liefdesrelatie daarmee aanknopen zal hem minder aantrekkelijk lijken. Daarvoor komt een vrouw van zijn eigen leeftijd meer in aanmerking. Een vrouw met wie hij gedachten kan delen over de tijd van hun jeugd, hoe het toen was in de samenleving.
Daar viel niemand overquote:Op zondag 21 september 2008 10:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Los van t denknivo zal het veel problemen opleveren qua maatschappelijke aanvaardbaarheid.
Maar Tom Boonen had ook een 16 jarig vriendinnetje en daar viel niemand over
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is nog een klein verschilquote:Op zondag 21 september 2008 10:16 schreef santax het volgende:
[..]
Daar viel niemand overWas jij het niet die dit FP-waardig achtte toendertijd?
Mijn goed, toen ik vorig jaar met 28 iets kreeg met mijn vriendin van 17, die nu ook alweer 18 is, viel ook half FOK! erover... Hoewel ik er zelf in het begin wel moeite mee had, het leeftijdsverschil, ben ik daar nu wel over heen. Ik mag bij d'r ouders over de vloer, zij is gelukkig, ik ben gelukkig en met de rest heb ik eigenlijk toch geen klote te maken
Nouja, dit is niet te vergelijken he. Dat is echt nog een kind. Heb dat nieuwsbericht toen ook gelezen daarover.quote:Op zondag 21 september 2008 10:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dat is nog een klein verschil
[ afbeelding ]
deze man en vrouw schelen 29 jaar
Ja maar in positieve zinquote:Op zondag 21 september 2008 10:16 schreef santax het volgende:
[..]
gewoon doorzettenquote:Op zondag 21 september 2008 10:16 schreef santax het volgende:
[..]
Mijn goed, toen ik vorig jaar met 28 iets kreeg met mijn vriendin van 17, die nu ook alweer 18 is, viel ook half FOK! erover... Hoewel ik er zelf in het begin wel moeite mee had, het leeftijdsverschil, ben ik daar nu wel over heen. Ik mag bij d'r ouders over de vloer, zij is gelukkig, ik ben gelukkig en met de rest heb ik eigenlijk toch geen klote te maken
Die foto van Mohammed en Aïsha is een hoax! Dat zijn een vader en dochter, die door de rechtse westerse media als 'man en vrouw' is gepubliceerd om moslims te stigmatiseren.quote:
Vanaf 8 heet het niet langer verkrachtquote:
Zoals Giel Beelen zei over de 16 jarige gabrielle cilmi : daar heb ik wel een paar maanden gevangenisstraf voor overquote:Op zondag 21 september 2008 10:33 schreef santax het volgende:
[..]
Don't get me wrong, ik zou d'r ook gedaan hebbenAnd I know you would have too
Ik had ook over haar een adoratietopic gemaakt, toen wist ik nog niet dat ze pas 16 was.quote:Op zondag 21 september 2008 10:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zoals Giel Beelen zei over de 16 jarige gabrielle cilmi : daar heb ik wel een paar maanden gevangenisstraf voor over
[ afbeelding ]
Ik ga op vakantie naar Spanje.quote:Op zondag 21 september 2008 10:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Zoek maar een land uit:
[ afbeelding ]
Zo te zien moet je in Tunesië wachten tot ze er net zo uit zien als een kameel.quote:Op zondag 21 september 2008 10:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Zoek maar een land uit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |