Allemaal dus flauwekul, we moeten juist meer auto gaan rijdenquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:15 schreef RemcoDelft het volgende:
Klimaat is hip, en daarvoor betalen we enorme energiebelastingen.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:11 schreef JortK het volgende:
Waar maken mensen zich nou druk om: KNMI: Broeikaseffect versnelt herstel ozonlaag
Ik zou zeggen laat maar draaien die motoren
Klacht: Doemdenkers over het klimaat, we lossen het vanzelf op
Maar het kan, en dat is al een reden om die doemdenkers af te krakenquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er worden weer heel wat voorbarige conclusies getrokken. Feitelijk vermoedt het KNMI dat de cfk's sneller kunnen worden afgebroken. Ze geven er alleen geen tijdschaal bij. Dat zou het wat interessanter maken.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Er is helemaal geen gat in de ozonlaag. Da's allemaal propaganda
Nee een plaatje uit 1985 laten zien, dat is geen propaganda.quote:
De ozonlaag hersteld zichzelf ook zonder een versterkt broeikaseffect, zolang er niet meer CFK's worden uitgestoot. De huidige verwachting is dat dit over 50 jaar is. KNMI meldt niet hoeveel sneller het zal gaan met een versterkt broeikaseffect, maar zelfs een paar jaar lijkt me nou niet echt een reden om dan maar door te gaan met het uitstoten van broeikasgassen; dan is het medicijn erger dan de kwaal.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:11 schreef JortK het volgende:
Klacht: Doemdenkers over het klimaat, we lossen het vanzelf op
Duidelijk Photoshop.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee een plaatje uit 1985 laten zien, dat is geen propaganda.![]()
Laat dan ook dit zien dat we door onze brandstoffen te ontzwavelen de onderstaand reductie behaald hebben. En ja het zwavel in de branhdstoffen was de voornaamste veroorzaker van zure regen.
[ afbeelding ]
Eensch, het is gewoon global cooling.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:34 schreef Biogarde het volgende:
Het is goddomme september en ik moet een dikke jas aan. Ozonlaag, global warming en zure regen m'n ass
Het zijn gewoon de Amerikanen die ons voor de gek houdenquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:34 schreef Biogarde het volgende:
Het is goddomme september en ik moet een dikke jas aan. Ozonlaag, global warming en zure regen m'n ass
Laten we hun neerhalen en de wereldoverheersen.. ons klein kikkerlandje tegen de restquote:Op zondag 21 september 2008 10:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Het zijn gewoon de Amerikanen die ons voor de gek houden
Nog even de crisis door laten lopen daar en we kunnen de big US of A opkopen voor 2 tientjes.quote:Op zondag 21 september 2008 11:24 schreef Treces het volgende:
[..]
Laten we hun neerhalen en de wereldoverheersen.. ons klein kikkerlandje tegen de rest![]()
eerste pic is in reactie op Basp1quote:Op zondag 21 september 2008 12:30 schreef intraxz het volgende:
Hoezo tegenstrijdig? Het gat in de ozonlaag en het broeikas effect zijn 2 verschillende dingen.
noobquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |