quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:55 schreef Broekpaling het volgende:
Ik had ergens gelezen dat je je moet laten afzuigen terwijl je n00bs ownd in COD4. Schijnt een stuk makkelijker te zijn dan.
Roep eens op msn als je een keer gaat spelen, dan schuif ik aanquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
Gisteren maar eens voor de grap Call of Duty 4 aangeschaft na de goede recensies die ik op het net had gevonden.
Nu ben ik eigenlijk sinds een jaar of 4 gestopt met Online Gamen, maar toch leek het me wel eens leuk om het te proberen. Bij games als Medal of Honour en Soldier of Fortune 2 was ik koning van de Multiplayer, dus vanmorgen toen ik opstond dacht ik: Laat ik het eens proberen.
Met 2 missies in de Singleplayer achter mijn kiezen![]()
![]()
joinde ik een Multiplayer game en ik voelde me weer even een paar jaar jonger. Lekker kansloze rukkers afslachten die er geen ruk van bakken.
Echter na 15 minuten stond ik op 0 kills en 15 deads en was ik ineens de kansloze rukker geworden waar iedereen zo lekker zijn kill-aantal op kon verhogen.
Ik word te oud voor dit soort ongein volgens mij![]()
![]()
![]()
Oke... jij bent een beetje eng.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:55 schreef Broekpaling het volgende:
Ik had ergens gelezen dat je je moet laten afzuigen terwijl je n00bs ownd in COD4. Schijnt een stuk makkelijker te zijn dan.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ah, ik dank u voor de onderbouwing van mijn uitleg o Ananas Geslacht!quote:
Ik own je met sniper op V2, noob.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:19 schreef afcajos het volgende:
Heb jij medal of honor gespeeld? (mohaa) ik was daar de koning der koningen van clanbase!
riflequote:Op zaterdag 20 september 2008 12:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik own je met sniper op V2, noob.
idd spearhead en dan stadt met rifle onlyquote:
sof2 demoquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:18 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Heb ik dus met battlefield 2
Ik was altijd een stg clipperquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik own je met sniper op V2, noob.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |