quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:55 schreef Broekpaling het volgende:
Ik had ergens gelezen dat je je moet laten afzuigen terwijl je n00bs ownd in COD4. Schijnt een stuk makkelijker te zijn dan.
Roep eens op msn als je een keer gaat spelen, dan schuif ik aanquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
Gisteren maar eens voor de grap Call of Duty 4 aangeschaft na de goede recensies die ik op het net had gevonden.
Nu ben ik eigenlijk sinds een jaar of 4 gestopt met Online Gamen, maar toch leek het me wel eens leuk om het te proberen. Bij games als Medal of Honour en Soldier of Fortune 2 was ik koning van de Multiplayer, dus vanmorgen toen ik opstond dacht ik: Laat ik het eens proberen.
Met 2 missies in de Singleplayer achter mijn kiezen![]()
![]()
joinde ik een Multiplayer game en ik voelde me weer even een paar jaar jonger. Lekker kansloze rukkers afslachten die er geen ruk van bakken.
Echter na 15 minuten stond ik op 0 kills en 15 deads en was ik ineens de kansloze rukker geworden waar iedereen zo lekker zijn kill-aantal op kon verhogen.
Ik word te oud voor dit soort ongein volgens mij![]()
![]()
![]()
Oke... jij bent een beetje eng.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:55 schreef Broekpaling het volgende:
Ik had ergens gelezen dat je je moet laten afzuigen terwijl je n00bs ownd in COD4. Schijnt een stuk makkelijker te zijn dan.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ah, ik dank u voor de onderbouwing van mijn uitleg o Ananas Geslacht!quote:
Ik own je met sniper op V2, noob.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:19 schreef afcajos het volgende:
Heb jij medal of honor gespeeld? (mohaa) ik was daar de koning der koningen van clanbase!
riflequote:Op zaterdag 20 september 2008 12:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik own je met sniper op V2, noob.
idd spearhead en dan stadt met rifle onlyquote:
sof2 demoquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:18 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Heb ik dus met battlefield 2
Ik was altijd een stg clipperquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mijne is 72.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mijn record is 29 kill streak.
Graag gedaan voor deze mededeling en nee je mag niet aanraken.
Gast, raap me opquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
29 maarquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
P90 noobquote:Op maandag 22 september 2008 08:39 schreef boskameel het volgende:
Whehe ik had een k/d ratio van 2/1, p90 + silencer + onzichtbaar op radar en dan in elk hoekje gaan liggen campen. Daardoor was ik ook echt bekend op straat. Nu vind ik er geen zak meer aan, dus speel ik niet meer
.
Ja, met nade krijg je ergens rond level 40 ofzo. Verder heb je nog uav jammer en al dat soort crap.quote:Op maandag 22 september 2008 08:47 schreef de_boswachter het volgende:
Onzichtbaar op de radar ? Bij welk level krijg je dat ?
Ik heb net dat schieten met gun als je doodgaat optie unlocked. Moet toch ook nog zoiets zijn met granaat of niet ?
Goeie instelling hoor. Ik heb het alleen de laatste keer wel geunlocked na format van hdd, had geen zin weer opnieuw alles te moeten unlockenquote:Op maandag 22 september 2008 08:59 schreef de_boswachter het volgende:
Nee wil het zelf unlocken. Cheaten is voor homo's.
CS is voor 13 jarige puisterige pubers met teveel hormonen in hun lichaampjequote:Op maandag 22 september 2008 09:11 schreef boskameel het volgende:
[..]
Huilert! Jij bent er zeker zoeen die huillie doet bij awp'ers bij cs.
quote:Op maandag 22 september 2008 09:13 schreef Scorpie het volgende:
Besides, P90 is sowieso niet toegestaan bij wars
Nee, soort MP5 maar dan stabieler en met 60 kogels in een magazijn.quote:Op maandag 22 september 2008 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is P90, die grenade launcher ?
Sniper? Stormloop met de shotgun FTW!!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2008 12:07 schreef Bananenman het volgende:
K/d ratio van 1.36 jawohl. Silenced mp5 baby.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op maandag 22 september 2008 14:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je hou ook al niet van voetbal, val je wel op vrouwen? Of vind je vrouwen ook al ""
Waarom niet? Wat een dikke onzin. Zo goed is dat ding nou ook weer niet.quote:Op maandag 22 september 2008 09:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
CS is voor 13 jarige puisterige pubers met teveel hormonen in hun lichaampje
CoD ftw
Besides, P90 is sowieso niet toegestaan bij wars
quote:Op maandag 22 september 2008 17:15 schreef MouzurX het volgende:
gewoon die grenadier gebruiken en je haalt altijd wel een k/d van 1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |