quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:27 schreef allsystemshalt het volgende:
Wat is datbedoelen jullie iets of zo met vaker wassen ?
![]()
Misschien is TS een ouderweste gabber.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:29 schreef Copycat het volgende:
Je haren wassen met douchegel?
Dudequote:Op zaterdag 20 september 2008 10:26 schreef Slarioux het volgende:
En de guldenprijs stond nog op de fles zeker?
zit er echt wel in hoor!!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:03 schreef CG het volgende:
Denk je nu werkelijk dat er kokos in je shampoo zit?Extracten misschien of een of andere chemisch nagemaakte geur.
Er staat op bijna alle cosmetische producten wel een pictogram van een potje waarvan de deksel ernaast is afgebeeld met daarbij "12M". Dit betekent dat je het 12 maanden na openning kunt bewaren. Doorgaans is het ook nog langer goed, afhankelijk van de wijze waarop je het product gebruikt en wat voor een soort product het is.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:06 schreef kwiwi het volgende:
Nooit van gehoord dat douchegel kan bederven.. Ga zo eens op de flessen kijken.
Maar goed, de meeste mensen hebben dat inderaad wel al opgebruikt voor het uberhaupt kan bederven....
Ja maar dan moet je ook steeds een nieuw spateltje nemen dus.quote:Op zondag 21 september 2008 11:28 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Vingers in een potje (gezichts)crème is eigenlijk heel onhygiënisch. Het is beter om een spateltje te gebruiken teneinde bederving te voorkomen.
Joh... Of je wast een plastic spateltje af.quote:Op zondag 21 september 2008 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja maar dan moet je ook steeds een nieuw spateltje nemen dus.
Er zijn genoeg douchegels voor 'hair&body'. Echter, ik zou die rommel niet in m'n haar smeren ondanks dat het wel zou moeten kunnen. Daar gebruik ik gewoon shampoo voor.quote:Op zondag 21 september 2008 13:39 schreef karr-1 het volgende:
Je haren wassen met douchegel?
ja of je doet alles steriel... jij bent zeker wel eens ziek?quote:Vingers in een potje (gezichts)crème is eigenlijk heel onhygiënisch. Het is beter om een spateltje te gebruiken teneinde bederving te voorkomen.
Ik zeg ook niet dat ik het doe. Maar dat laatste heb ik ook weleens last van ja.quote:Op zondag 21 september 2008 17:17 schreef xqlusivv het volgende:
ja of je doet alles steriel... jij bent zeker wel eens ziek?
misschien ben ik daarom gewoon NOOIT ziek, (behalve na veel te veel pils)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |