Ik heb nog nooit griep gehad.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ja joh, want als je ziek bent kan je alleen maar creperen in je bed.
Ik weet niet wat voor griepjes jullie krijgen hier.
Met de griepjes dat je achter je computertje kan bivakkeren ga ik wel naar mijn werk/school. Pas als mijn been geamputeerd moet worden denk ik erover na om een dagje over te slaan ! Dat is tenminste een mentaliteit.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ja joh, want als je ziek bent kan je alleen maar creperen in je bed.
Ik weet niet wat voor griepjes jullie krijgen hier.
ja, dan heb je inderdaad meer kans dat ze de telefoon wel opnemenquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:27 schreef MLI het volgende:
Ach gut. Arme jongen toch.. Anders laat je je moeder toch gewoon bellen?
Oh ja.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:49 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja, dan heb je inderdaad meer kans dat ze de telefoon wel opnemen
met zeikerds die graag opmerkingen maken over moeders om anderen te kleinerenquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:51 schreef MLI het volgende:
[..]
Oh ja.. Wat een zeikforum is dit toch.
En mensen die niet weten wanneer iemand in nou wel of niet afgezeken wordt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:53 schreef Waaghals het volgende:
[..]
met zeikerds die graag opmerkingen maken over moeders om anderen te kleineren
probeer het nog eens, je zin loopt niet lekkerquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:00 schreef MLI het volgende:
[..]
En mensen die niet weten wanneer iemand in nou wel of niet afgezeken wordt.
Volgens mij ben jij gewoon dyslectisch.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:01 schreef Waaghals het volgende:
[..]
probeer het nog eens, je zin loopt niet lekker
ook een goedequote:Op zaterdag 20 september 2008 12:47 schreef MarMar het volgende:
Leuk, van die mensen die altijd met griep naar het werk gaan en vervolgens al hun collegas aansteken..
nee jij kan geen zinnen bouwenquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:36 schreef MLI het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon dyslectisch.
Ga is wat vaker in de zandbak spelen met je steriele weerstand!quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:47 schreef MarMar het volgende:
Leuk, van die mensen die altijd met griep naar het werk gaan en vervolgens al hun collegas aansteken..
Te laat, je woorden hebben te weinig impact na zo een tijd. Wel scherp blijven.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:09 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nee jij kan geen zinnen bouwen
gut, heb je de hele middag amechtig zitten te f5-en terwijl ik in de stad wasquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Te laat, je woorden hebben te weinig impact na zo een tijd. Wel scherp blijven.
Je kunt ook overdrijven.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:07 schreef Knekwurst het volgende:
MLI, heb je wel door dat je ongelofelijk hard gedist wordt in dit topic?
ja, ik weetquote:
Wij weten wel hoe het zitquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:40 schreef MLI het volgende:
[..]
ja, ik weet.
. Maar hij liet zich eerst kennen!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:48 schreef MLI het volgende:
Ja, dat wordt nog wat! MLI in KLB. Hehehe, ik moet hier nooit een topic openen. En die reputatie: het is maar fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |