quote:Op zondag 21 september 2008 02:46 schreef cerror het volgende:
Liever wat vlees aan d'r botten.
En dan bedoel ik vlees, geen vaten boter.
idd en ik ben er trots opquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:05 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik vind je vraagstelling zeer denigrerend naar de vollere vrouw.
Waarom een vraag stellen waarin je je persoonlijke voorkeur al prijsgeeft? Een volle vrouw is NIET lelijk.
quote:Op zondag 21 september 2008 02:46 schreef cerror het volgende:
Liever wat vlees aan d'r botten.
En dan bedoel ik vlees, geen vaten boter.
Hahahaquote:Op zondag 21 september 2008 18:55 schreef Synthesist het volgende:
Zeg maar een meisje van 1.75 en dan maximaal 60 kilo.
Meer wordt al snel te vadsig bij vrouwen van die lengte
Je wilt het graag vertellen he?quote:Op zondag 21 september 2008 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaik ben zelf 1.68, dus haal de 1,75 lang niet en weeg 56 kg ofzo. Ik krijg vaak opmerkingen over hoe dun ik ben blablabla. Hoe moet het dan wel niet zijn met een meisje van 1,75 met mijn gewicht?
Geen idee hoe dat moet zijn. Dun ofzo?quote:Op zondag 21 september 2008 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaik ben zelf 1.68, dus haal de 1,75 lang niet en weeg 56 kg ofzo. Ik krijg vaak opmerkingen over hoe dun ik ben blablabla. Hoe moet het dan wel niet zijn met een meisje van 1,75 met mijn gewicht?
Nee hoor schat, je mag er zijn.quote:Op zondag 21 september 2008 19:45 schreef MissRaspberry het volgende:
Nou ik ben 1.79 en weeg 71kg ofzo (zoiets zal het zijn), en eerlijk gezegd vind ik mezelf nu ook niet echt dik ofzo.
[ afbeelding ]
Pff, nou serieus. Als ik hier lees dat iemand van 1.75m niet meer dan 60 kg mag wegen, daar krijg ik gewoon de kriebels van. Dat is gewoon minder dan BMI 20 en dan moet je weten dat je tussen de 20 en de 25 van BMI moet zitten om gezond te zijn.quote:Op zondag 21 september 2008 19:52 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Nee hoor schat, je mag er zijn.
Zo, dit topic is voor alle vrouwen die graag van mannen willen horen dat ze niet dik zijn.
Een BMI rond de 20 is helemaal prima... Mijn schatje was (ze is nu zwanger) 62kilo en is 1.80m langquote:Op zondag 21 september 2008 20:00 schreef MissRaspberry het volgende:
[..]
Pff, nou serieus. Als ik hier lees dat iemand van 1.75m niet meer dan 60 kg mag wegen, daar krijg ik gewoon de kriebels van. Dat is gewoon minder dan BMI 20 en dan moet je weten dat je tussen de 20 en de 25 van BMI moet zitten om gezond te zijn.
Heb je liever geen gezonde vriendin ipv iemand die te dun is?
Ok, max 65 kilo dan. Moeten we wel even een foto krijgen om te beoordelen of dat redelijk is in jou geval.quote:Op zondag 21 september 2008 20:00 schreef MissRaspberry het volgende:
[..]
Pff, nou serieus. Als ik hier lees dat iemand van 1.75m niet meer dan 60 kg mag wegen, daar krijg ik gewoon de kriebels van. Dat is gewoon minder dan BMI 20 en dan moet je weten dat je tussen de 20 en de 25 van BMI moet zitten om gezond te zijn.
Heb je liever geen gezonde vriendin ipv iemand die te dun is?
Nee hoor, ik wil het niet graag vertellen. Ik vond het alleen best een laag gewicht dat hij aan gaf. En het hangt natuurlijk grotendeels af van iemands figuur, een meisje van 1,75 dat 70 kg zou wegen kan bijv alsnog een slanke taille hebben. Je hoeft niet meteen dik te ogen!quote:Op zondag 21 september 2008 19:18 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je wilt het graag vertellen he?Waarom plaats je dan niet gewoon een foto
quote:Op zondag 21 september 2008 19:52 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Nee hoor schat, je mag er zijn.![]()
Zo, dit topic is voor alle vrouwen die graag van mannen willen horen dat ze niet dik zijn. En voor mannen in vrouwenkleren natuurlijk![]()
Verkapt zie mij trots zijn op mijn lengte/gewicht post.quote:Op zondag 21 september 2008 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet eens johquote:Op maandag 22 september 2008 11:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Verkapt zie mij trots zijn op mijn lengte/gewicht post.
Overigens is 1.68m en 56 kilo niet dun, maar gewoon normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |