abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_223503
Wat mij opviel:

- slechte lichaams-coordinatie bij het voetballen (psychische uitputting)

- keuze voor publieks-stemming: jantje huilt (anouk) naast jantje lacht (bart)

- slechte editing van cliff-hanger: Bart vult Willem aan met "Maurice en Karin", onmiddellijk samenvallende close-up van zijn gezicht, wat absoluut geen tekenen vertoont dat hij net het woord "Karin" heeft gesproken ---> uit ander deel van het gesprek geëdit.
We missen hier de echte antwoorden van Bart.
Slordig editen, VOO, niet te vaak doen ! Maakt je cliffhangers waardeloos.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 24 November 1999).]

pi_223504
De uitzending was op zich wel een goede dit keer. Ruud geeft duidelijk aan dat hij het moeilijk heeft deze week en dat de muren even op hem afkomen iets wat denk ik logisch is, wat mij opviel is dat hij een leuk compliment gaf aan Anouk. En dat kun je van de anderen niet zeggen. Anouk genoot er ook van en deed haar goed zo te zien, altijd negatieve opmerkingen is natuurlijk ook niet leuk.

Verder heb ik me niet ge-ergert eigenlijk

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_223505
hai Moor, ben het dik met je eens, en wat vervelend, kon er geen moer van verstaan.
Vond deze uitzending wat saai, ze lieten ons in de waan (spanning?) dat Mr Rudeboy er elk moment uit gaat stappen. Nu dat denk ik niet maar mijn motivatie staat al in Wil Ruud weg of zo iets dus zal het niet gaan herhalen.
Weet je het is vanavond blijkbaar zo weinig boeiend geweest dat ik niet eens meer weet waar het over ging, dus lees jullie aankomende reacties wel en misschien ,heel misschien komt er dan weer een herinnering boven.
pi_223506
Kan iemand mij vertellen wat Willem nu op het einde fluisterde. Mijn zoontje zat er met zijn vrolijke stemmetje doorheen. Als Willem zachter gaat praten, dan komt er meestal een hard-core roddel of verdachtmaking uit, dus het boeit me wel. En gezien de eerdere 'cliffhangers' van VOO weet ik niet of ze er morgen wel op terug zullen komen.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_223507
Dat van die Jantje huilt (Anouk) was mij inderdaad ook al op gevallen.
Verder dacht ik te zien dat Willem glimlachte toen Ruud vertelde dat hij het moeilijk had.
Wat zou de reden zijn dat Ruud Anouk in eens complimentjes geeft?? Is het omdat hij nog wat aardigs wil zeggen voordat ze vertrekt? Of is het omdat hij haar eigenlijk wel aardig vindt maar er zo van baalde dat Cyrille weg was dat hij haar 2 weken negeerde. Ik weet het niet toch klonk het wel oprecht al is hij volgens mij blij dat ze weggaat.
Bah wat zat Willem op het einde te smoesen zeg, waarom gaat hij altijd op zo'n eng zacht toontje praten?? denkt hij soms dat niemand hem kan horen

Verder was Bart weer erg fanatiek met dichten en voetballen. Bart Rules

Greetz Tina

pi_223508
Ook hier even de vraag om de verwarring bij mij weg te halen. Wat zei Anouk nou over dat ze denkt dat ze eruit gaat? Dat ze denkt dat het voor 90% zeker is? Ze gaat toch sowieso of ben ik gek? Of bedoelt ze dat ze denkt dat Nederland haar wegstemt, haar eervolle ontslag? Ik wou dat ze Bart eruitstemde.
Als dat namelijk zou gebeuren zou Anouk vrijwillig vertrekken en dan kan V. er een nieuwe inzetten en als Bart dan toch blijft omdat hij dat wel erg graag wil, hebben we hoop ik weer leuke TV. Voor zover dat mogelijk is.
Correct me if I´m wrong!!
  woensdag 24 november 1999 @ 20:26:00 #7
1795 Piechem
De nicht is weer op poten
pi_223509
quote:
op 11-24-1999 om 08:09 PM schreef tina het volgende:

Wat zou de reden zijn dat Ruud Anouk in eens complimentjes geeft?? Is het omdat hij nog wat aardigs wil zeggen voordat ze vertrekt? Of is het omdat hij haar eigenlijk wel aardig vindt maar er zo van baalde dat Cyrille weg was dat hij haar 2 weken negeerde. Ik weet het niet toch klonk het wel oprecht al is hij volgens mij blij dat ze weggaat.

Op het moment dat degeen die buiten de groep staat weggaat, wordt diegeen geaccepteerd. Bedreiging is voorbij; Nu kunnen we aardig zijn.
Wie zou er eigenlijk weggestemt worden? Ik dacht altijd dat Bart wel zou winnen. Maar Anouk wordt de laatste tijd erg goed afgebeeld (Dat stukje in de tuin met Ruud vond ik mooie televizie. En Ruud heeft gelijk; Anouk heeft wel iets puurs, en Anouk had ook gelijk; het was een mooi compliment) daarbij merk ik dat erg veel mensen zich storen aan Bart zijn uitsloverij.

Irony is the essence of life.
Never ever under estimate the power of beauty.
pi_223510
Dat mensen graag willen dat Bart eruit gaat snap ik niet... Bart is de enige die nog een beetje tegen iedereen in gaat en zo het dus interessant houdt voor de kijkers. Als hij eruit gaat dan is er helemaal niks meer aan.
Dan draait alles nog maar om Karin en Willem,
die het dan allemaal voor het zeggen hebben.
Nee.. laat die Bart er maar in, anders kan VOO mij afschrijven als trouwe kijker..
... na vijf jaar
pi_223511
De uitzending was wel aardig, er gebeurde vrij weinig, maar ja des te meer verwacht ik van de uitzendingen van morgen. En inderdaad het geluid was een beetje bagger. Eerst dacht ik dat het aan mij lag, maar ik ben dus niet de enige.
Tja Willem wat had hij nou weer te melden met die hijgerige stem tegen Bart. Ging het over wie er de volgende keer uitmoet? Ik meende onder andere de naam Karin te horen.

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_223512
Hmmm..Willem is echt een vuile rat!
Kijk...Hij begint inmiddels te begrijpen dat Bart ook dit keer niet weggestemt zal worden.
M.a.w. Bart wordt door het kijkerspubliek zo langzamerhand op handen gedragen (en terrecht!). Dus wat doet Willem?....Juist maatjes worden met Bart om sympatien te creeren voor zichzelf!....En daarom lieve kijkbuis kinderen fluisterde Willem naar Bart dat waarschijnlijk Maurice de volgende ronde de lul is....en daarna gaat natuurlijk Willem zelf naar de klote...

Begin bij het begin en eindig nooit!
  woensdag 24 november 1999 @ 20:59:00 #11
1660 amappa
is BB a young one?
pi_223513
Mbt Ruud is het logisch dat je bepaalde dingen herhaalt tegen verschillende personen. Maar waarom moeten wij van Veronica luisteren naar Ruud die drie keer hetzelfde zegt. Voor de rest was de uitzending wel aardig maar eeb beetje stuurloos(?!).
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_223514
quote:
op 11-24-1999 om 08:26 PM schreef Piechem het o.a. volgende:

Wie zou er eigenlijk weggestemt worden? Ik dacht altijd dat Bart wel zou winnen. Maar Anouk wordt de laatste tijd erg goed afgebeeld .......daarbij merk ik dat erg veel mensen zich storen aan Bart zijn uitsloverij.

Piechem lees dit en je weet genoeg, op de Internet site van Veronica wordt een duidelijk voorkeur uitgesproken.

lees dit: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002403.html

Greetz Tina

pi_223515
quote:
op 11-24-1999 om 08:47 PM schreef ruby het volgende:
De uitzending was wel aardig, er gebeurde vrij weinig, maar ja des te meer verwacht ik van de uitzendingen van morgen. En inderdaad het geluid was een beetje bagger. Eerst dacht ik dat het aan mij lag, maar ik ben dus niet de enige.
Tja Willem wat had hij nou weer te melden met die hijgerige stem tegen Bart. Ging het over wie er de volgende keer uitmoet? Ik meende onder andere de naam Karin te horen.

Groetjes

Moor heeft gelijk dat er flink wat ge-edit is in het laatste stukje. Maar volgens mij is het geluid van Bart waarin 'ie zegt Karin en Maurice wel gerelateerd aan Willem's verhaal. Hij zat zo stiekem te fluisteren en onrustig om zich heen te kijken namelijk. Ik heb de aflevering opgenomen en een aantal keren terug moeten luisteren. Het kwam er op neer dat Willem zei dat ALS de situatie net zo wordt de komende 2 weken met hun (K + M, mijns inziens) als die was tussen Sabine en Bart dat hij wel weet wat hem te doen staat (i.e het nomineren van Karin en Maurice). Willem weet precies het bij de juiste persoon het balletje op te spelen, ouwe sneaky voetballerd dat 'ie is.

"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)

pi_223516
Willem gaf gewoon aan dat hij Maurice gaat nomineren als het net zo´n koppel wordt als dat B. en S. waren. Hij wil daar niet mee overblijven, niet met een stelletje en dat heeft hij al vaker uitgesproken.
Correct me if I´m wrong!!
pi_223517
Inderdaad Moor en PLANIX,een lang shot met de stoicijnse blik van Bart,met daartussendoor Willem.

Tina,ik ben ook benieuwd naar WIE het niet mocht horen.Wie zaten daar nog meer,in de kamer? (of trap ik nu ook al in het V-valletje?)
Ik dacht eerst dat Willem bang was geworden van de dbk,zodat die het niet konden horen.

Well,we all shine on...

donderdag 25 november 1999 @ 02:01:00 #16
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_223518
quote:
op 11-24-1999 om 08:59 PM schreef amappa het volgende:
Mbt Ruud is het logisch dat je bepaalde dingen herhaalt tegen verschillende personen. Maar waarom moeten wij van Veronica luisteren naar Ruud die drie keer hetzelfde zegt. Voor de rest was de uitzending wel aardig maar eeb beetje stuurloos(?!).

Amappa,
wij moeten JUIST drie keer luisteren naar Ruud die zegt dat-ie het niet meer trekt. Veronica probeert iedere uitzending een paar "verhaallijnen" aan te brengen (ze benaderen het geheel als een soap), en dit is een van de verhaallijnen.
Veronica wil dat wij denken: "By Jove, die Ruud staat echt op instorten, die kan er ieder moment uit gaan. Snel, morgen weer kijken!".
Ping! Zegt de kijkcijfer-meter,
Ping! zegt de V-kassa.
(de uitzending was dus in het geheel NIET stuurloos, want hele volksstammen denken nu precies wat V. wil dat ze denken..)

Murphy

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')