Hij is zo slecht dat ie enigszins wel weer grappig is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:02 schreef Naamah het volgende:
Ik vond 'm juist echt supergrappig!
Klopt, ik vind ze ook leuker in het theater dan op TV. En voor de uitzending op TV wordt er veel geknipt, dus zijn die sprongetjes soms raar. Ik zou wel eens een hele opname willen zien zonder dat er geknipt in is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:22 schreef Arn0 het volgende:
Ben zojuist naar de voorstelling in Antwerpen geweest en vond het echt geweldig(veel) Beter als op TV
Ja, het is totaal niet mijn stijl maar hij is wel pakkend inderdaad.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De Lama's - Lekker Gewoon (HQ)
Op dit moment bezig met uploaden
Het nummer blijft wel lekker hangen.
Hier doet ie het nietquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De Lama's - Lekker Gewoon (HQ)
Op dit moment bezig met uploaden
Het nummer blijft wel lekker hangen.
Het nummer blijft te erg hangen. Eerst vond ik het helemaal niks, maar als je hem een paar keer luistert, heeft het nummer toch wel wat.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, het is totaal niet mijn stijl maar hij is wel pakkend inderdaad.![]()
Ik vind ze tof.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die soundeffects uit de bonus is echt slecht.
Het kan wel leuk zijn idd, ik had het specifiek over deze.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind ze tof.![]()
Hadden ze 3 seizoenen terug al moeten toevoegen.
inderdaad ja!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dit is het leukste moment uit alle Lama's afleveringen!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik nomineer dit voor TV Moment van het Jaar 2008.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:55 schreef BobdG het volgende:
[..]
ja die droge opmerkingen van jeroen !! hahaha
Geniaalquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dit is het leukste moment uit alle Lama's afleveringen!![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |