Die eerste is echt best prettigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:42 schreef didotcicero het volgende:
[No Rush 01]
[ afbeelding ]
[No Rush 02]
[ afbeelding ]
[No Rush 03]
[ afbeelding ]
zou kunnen, ken Alkanline Trio nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:01 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Heeft deze man nou een Alkaline Trio shirt aan?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:46 schreef DownPoison het volgende:
[..]
zou kunnen, ken Alkanline Trio niet
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
die eerste van Wreckyard.. Damn lekkerMooie lijnen (zoals iok ze zelf ook graag doe
)
mm lijkt er wel op dus zou dan inderdaad welquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:04 schreef Ronalld het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekkere foto's trouwens.
quote:
Ik heb 9 januari in de Effenaar moeten fotograferen maar toen stond er wel een barrier van 1 meter voor het podium.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:22 schreef EchnaDarr het volgende:
Het kan voor mij een reden zijn om niet te gaan/zonder cam te gaan. Als ik de band in kwestie zelf ook leuk vind dan ga ik zonder cam, zoals bijvoorbeeld Flogging Molly. Als dat niet het geval is neem ik het risico niet of ga ik met een oude body (als die gerepareerd is).
Voorbeeldje, 3voor12/ehv heeft heel lang geen fotograaf gehad voor Sepultura in Effenaar. Aangezien effenaar geen afscheiding heeft voor fotografen (013 heeft het wel) en ik weet dat het bij Sepultura er wel eens lomp aan toe kan gaan, heb ik me bewust niet aangemeld.
Ik heb er niet zo heel veel problemen mee; ik fotografeer zelf meestal punkconcerten, maar de meeste letten wel op. En zo niet, dan heb ik altijd wel een paar oplettende omstanders gehad die voorkomen dat er iemand uit de pit op me wordt gegooid. Ik kan er in ieder geval niet wakker van liggen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:49 schreef Ronalld het volgende:
Nou vraag ik me toch af.. Staan jullie gewoon met je DSLR's tussen het moshende publiek? Ik zag namelijk bij een concert van eerdergenoemde Alkaline Trio een gast staan met een degelijke Canon, en al was dit een behoorlijk forse kerel had hij volgens mij best wel last van al dat geduw achter hem.
Ikzelf heb het lef nog niet om met DSLR naar binnen te rennen. Compactje - oké - past in m'n broekzak. Maar om met hele camerazooi erheen te sjouwen..
Ik hou van deze foto!quote:Op maandag 22 september 2008 19:32 schreef Juicyhil het volgende:
Gisteren Onerepublic met The Script in de Melkweg.
[ afbeelding ]
Dat heb ik hem van de zomer ook zien doen op Westerpopquote:
Niet zo dramatisch, het is maar Jack Daniels. Als het nou een goede single malt was, okay, maar anders dan in de cola weet ik geen beter doel voor dat bocht.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:29 schreef Ronalld het volgende:
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Zonde!
Ik heb vaak genoeg in zalen gestaan met metal/punk etc... maar geloof me daar sta ik liever en voel ik me veiliger dan dat ik me voel bij een concert van een tienerbandje als bijvoorbeeld Kill Hannah (Ook gedaan!) of de finse band Negative (vaker gedaan, gezien we stadsgenoten zijn :p) Die krijsende tieners gaan dwars door mn oordoppen heen lijkt t en die wijvies van jaar of 12/13 denken jou en je spullen rustig als ladder te kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:49 schreef Ronalld het volgende:
Nou vraag ik me toch af.. Staan jullie gewoon met je DSLR's tussen het moshende publiek? Ik zag namelijk bij een concert van eerdergenoemde Alkaline Trio een gast staan met een degelijke Canon, en al was dit een behoorlijk forse kerel had hij volgens mij best wel last van al dat geduw achter hem.
Ikzelf heb het lef nog niet om met DSLR naar binnen te rennen. Compactje - oké - past in m'n broekzak. Maar om met hele camerazooi erheen te sjouwen..
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heb ik hem van de zomer ook zien doen op Westerpop
Geen positieve reacties, geen negatieve reacties...quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:29 schreef Zorro het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik in dit topic foto's plaats, dus commentaar welkom!
Er waren wel reactiesquote:Op zondag 22 februari 2009 10:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen positieve reacties, geen negatieve reacties...
Zijn de foto's zo saai?
laatste 2 hebben wel über vreemd perspectief enzo ... kijkt een beetje raar ..quote:Op maandag 9 maart 2009 21:43 schreef didotcicero het volgende:
*blaast stof van topic af*
Okkernoot 1/2
[ afbeelding ]
Okkernoot 2/2
[ afbeelding ]
Klopjepopje 1/2
[ afbeelding ]
Klopjepopje 2/2
[ afbeelding ]
Beetje laat, maar bedankt! Belangrijkste boodschap dus: meer croppen. Ik zal er eens op gaan lettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |