Ze zijn alledrie niet scherp.quote:Op woensdag 1 april 2009 01:34 schreef Reddiablo het volgende:
Die 2e moest ik er echt bij hebben voor dat tongetje, net niet scherp....
Bij die andere 2 stoort het me dan weer nietquote:
owww die tweedequote:Op donderdag 2 april 2009 21:22 schreef blue_funk het volgende:
@umberrella: die van Defueld is gaaf!
@ebeaydojraes: eerste van The Subways is erg mooi (alleen een klein beetje jammer van die microfoonstandaard ervoor).
Nog maar een paar van Emilie Autumn en haar Crumpets (mijn volgende concert is pas eind april *grom*):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles geschoten met 50mm lensje. Binnenkort een 35mm kopen. Vooral voor op straat, maar ik ga ook eens kijken of ik er nog wat leuks mee kan bij concerten.
Bijzonder geslaagd! En een mooi voorbeeld dat je met een goedkoop lensje hele goede platen kan schieten (volgens sommigen kan dat alleen met een L-lens).quote:Op donderdag 2 april 2009 21:22 schreef blue_funk het volgende:
@umberrella: die van Defueld is gaaf!
@ebeaydojraes: eerste van The Subways is erg mooi (alleen een klein beetje jammer van die microfoonstandaard ervoor).
Nog maar een paar van Emilie Autumn en haar Crumpets (mijn volgende concert is pas eind april *grom*):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles geschoten met 50mm lensje. Binnenkort een 35mm kopen. Vooral voor op straat, maar ik ga ook eens kijken of ik er nog wat leuks mee kan bij concerten.
Thanks. Heb inderdaad veel plezier van mijn prutserige plastic fantastic lensje van 80 euroquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:07 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Bijzonder geslaagd! En een mooi voorbeeld dat je met een goedkoop lensje hele goede platen kan schieten (volgens sommigen kan dat alleen met een L-lens).
Schiet je crop of FF?
F4?! In een donker zaaltje?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
lol. valt wel mee hoor. EN zo duur is een 70-200 F4 iet en die is ook L. Maar een 135 2.0 is must. dat is de 2de lens na 50mm die ik zou kopen...
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:26 schreef ebeaydojraes het volgende:
donker zaaltje gebruik ik hem niet. Of heel misschien wel op de 350D. iso 1600 ziet er beter uit dan die van de 1D (die is beter bij iso 800 en lager)..
Dat gaat je bij concertfotografie niet echt lukken hoor. Zeker zo'n statief of monopod niet. Concertzalen zijn daar niet blij mee.quote:Op woensdag 15 april 2009 07:50 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat het voor je scherpte beter is om een zo laag mogelijke f waarde te gebruiken en een zo laag mogelijke ISO en evt statief of steun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |