Hoe ging vandaag?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Niet zo lang trouwens want morgenochtend om half 9 alweer op de bosbaan
Trainen weer?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Niet zo lang trouwens want morgenochtend om half 9 alweer op de bosbaan
Lang haar.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Met zulke mooie ogen. Rechter, obv.
Noh, ik in een roze jurk met een lelijke hoed. Die ga ik niet posten, moet het alleen meedelen.
http://i22.photobucket.com/albums/b338/Aetza/PCDV0072.jpg
Dat valt heel erg meequote:
Er is meer bos dan huizen... dat maakt het een platteland.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Platteland: nee. Dat het niet zo dichtgebouwd is als in de Randstad betekent niet direct dat het platteland is
Ik woon gewoon aan de rand van een stad met zo'n 80.000 inwoners, dus een gat is 't ook niet
Ja, let niet op de ogen. Degene die die foto gemaakt heeft is dom. En eng. En die camera is wegquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:51 schreef Vamps het volgende:
[..]
Lang haar.
Maar je zit er daar wel bij als een junkie.
Zo'n groot bos is het nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:52 schreef Vamps het volgende:
[..]
Er is meer bos dan huizen... dat maakt het een platteland.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:53 schreef Vamps het volgende:
Ah damned... ik moet ervandoor luitjes..
Kusjes en slaap lekkah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
krijg je dan een 2-persoonsbedquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:55 schreef RenRen- het volgende:
JaIk ga nog een eennalaatste dagje slapen in m'n heerlijke eenpersoonsbed.
Ja briljant lekker water, paar km geskifft. Superquote:
Like everydayquote:
Kom een keertje kijken zou ik zeggen, eventueel kan je nog lente '09 lid gaan wordenquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:04 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ga volgend jaar ook roeien![]()
Of bij een studentenvereniging.. Dubio..
Maar dan wil ik wel bij Skollquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kom een keertje kijken zou ik zeggen, eventueel kan je nog lente '09 lid gaan worden
En het valt nog wel te combineren eventueel 2/3 keer per week roeien en nog een andere studentenvereniging d'r bij.
Oh waar je het doet moet je lekker zelf weten. Ik zeg alleen mocht je zin hebben om te kijken moet je dat gewoon een keertje doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar dan wil ik wel bij Skoll![]()
Maar bij roeien, en bij LANX, en ook nog drukke studie, en vriendje en vriendinnetjes, dan wordt het misschien te veel lijkt me..
Achjaaaaaa.. We zien wel... Misschien vind ik volgend jaar roeien wel stomquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh waar je het doet moet je lekker zelf weten. Ik zeg alleen mocht je zin hebben om te kijken moet je dat gewoon een keertje doen
Ach keuzes, net wat prioriteit heeft. Wat voor inspanning je in de studentenverenigingen wilt gaan stoppen, hoeveel tijd je wilt gaan stoppen in het roeien en in je studie + rest.
Maar goed, in eerste instantie zou ik ook zeggen dat het iets teveel hooi op den spreekwoordelijke vork is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |