Dus zoek een leven en blijf weg van MSN...quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:05 schreef deepart het volgende:
Op msn.. unne sjat program, ben je vanochtend al online geweest. Iedereen vraag "alles goed?".. Dus jij zegt hoe je je voelt..
Dan smiddags kom je nog eens online.. Weer dezelfde mensen die vragen of alles goed is..
Over het algemeen gaat het met iedereen altijd goed.. Dus geen reden om dat altijd maar te vragen. En uberhaubt boeit het me vrij weinig dat *insert name* zich moe voeld...
Dus...
Antwoord dan ook eens wat anders dan "Ja.. met jou?". Bijvoorbeeld "De overbuurvrouw loopt quasi-nonchalant in haar nieuwe lingeriesetje langs het open raam. God, wat heeft ze overjarige hangtieten. Momentje, toilet.", "Ik kots op gehandicapte kamelen die zich een dromedaris wanen." of "STERF, CRAPUUL!".quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:05 schreef deepart het volgende:
Op msn.. unne sjat program, ben je vanochtend al online geweest. Iedereen vraag "alles goed?".. Dus jij zegt hoe je je voelt..
Dan smiddags kom je nog eens online.. Weer dezelfde mensen die vragen of alles goed is..
Over het algemeen gaat het met iedereen altijd goed.. Dus geen reden om dat altijd maar te vragen. En uberhaubt boeit het me vrij weinig dat *insert name* zich moe voeld...
Dus...
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:13 schreef Petertje81 het volgende:
[..]
Antwoord dan ook eens wat anders dan "Ja.. met jou?". Bijvoorbeeld "De overbuurvrouw loopt quasi-nonchalant in haar nieuwe lingeriesetje langs het open raam. God, wat heeft ze overjarige hangtieten. Momentje, toilet.", "Ik kots op gehandicapte kamelen die zich een dromedaris wanen." of "STERF, CRAPUUL!".
hmmm hij wil op msn blijven, niet naar het dichtst bijzindje krankzinnigengesticht gaan, ofquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:13 schreef Petertje81 het volgende:
[..]
Antwoord dan ook eens wat anders dan "Ja.. met jou?". Bijvoorbeeld "De overbuurvrouw loopt quasi-nonchalant in haar nieuwe lingeriesetje langs het open raam. God, wat heeft ze overjarige hangtieten. Momentje, toilet.", "Ik kots op gehandicapte kamelen die zich een dromedaris wanen." of "STERF, CRAPUUL!".
Ze willen me niet. Ze willen me verdomme niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:26 schreef zkr623 het volgende:
[..]
hmmm hij wil op msn blijven, niet naar het dichtst bijzindje krankzinnigengesticht gaan, of
doe je dat zelf nou eens?
Ja, want hoe langer je op Fok! zit, hoe stoerder je bent hequote:Op vrijdag 19 september 2008 20:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en dat noemt mij nOOb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |