Schoonmakenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:09 schreef Swindler het volgende:
een treinstel kost 100.000 euro de strekkende meter , en ze worden alleen volledig gebruikt in de spits...wat moeten ze de rest van de dag met die dingen
Doe ik s'ochtends wel eens ja, als ik weet dat ze toch niet controleren.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:10 schreef Adelante het volgende:
Dan ga je toch gewoon 1e klas zitten als de veewagons vol zijn?
Ook al word je gecontroleerd dan kun je zo'n blauwe pet prima uitleggen dat je hebt betaald voor een zitplaats en dat je daar dus ook graag gerbuik van wilt maken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:11 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Doe ik s'ochtends wel eens ja, als ik weet dat ze toch niet controleren.
Dat is het probleem; je betaalt niet voor een zitplaats maar voor een 'plaats'. Dat vertelde zo'n pauper-conducteur me eens toen ik uit de 1e klas geschopt werd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ook al word je gecontroleerd dan kun je zo'n blauwe pet prima uitleggen dat je hebt betaald voor een zitplaats en dat je daar dus ook graag gerbuik van wilt maken.
Conducteurs die bijdehand proberen te doen met een VLLLBO diploma.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:15 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat is het probleem; je betaalt niet voor een zitplaats maar voor een 'plaats'. Dat vertelde zo'n pauper-conducteur me eens toen ik uit de 1e klas geschopt werd.
TS is ws student en die betaalt dus niet voor een zitplaats (tenzij hij al leent). Zo bezien heeft de werkende burger meer recht op een zitplaats dan TS.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ook al word je gecontroleerd dan kun je zo'n blauwe pet prima uitleggen dat je hebt betaald voor een zitplaats en dat je daar dus ook graag gerbuik van wilt maken.
Dat is dan misleiding van de NS.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:15 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat is het probleem; je betaalt niet voor een zitplaats maar voor een 'plaats'. Dat vertelde zo'n pauper-conducteur me eens toen ik uit de 1e klas geschopt werd.
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:31 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat is dan misleiding van de NS.
Ik ging er namelijk van uit dat ik voor een zitplaats betaalde en niet een plaats. Ik wil mijn geld terug verdomme, vuile oplichters
Idd.quote:
Bron?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
TS: Anne Frank had ook geen zitplaats hoor, toen ze werd afgevoerd!.
Precies, en met een beetje pech krijg je ook meteen 45euro boetequote:Op vrijdag 19 september 2008 19:15 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Zie jij Anne Frank?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie jij zitplaatsen?
Dan ben je niet assertief genoeg.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tegenwoordig hebben ze het niet meer over plaatsbewijzen, maar over "vervoers"bewijzen. Je betaalt voor het vervoer en niet meer voor de zitplaats, want die is er in de spits nooit. Ik reis dagelijks tussen Gouda en Rotterdam en van de 10 ritjes moet ik er 8 staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |