Omdat die trein propvol zat. (Niet te zien op paint)quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:57 schreef TOBOL_KOSTANAY het volgende:
Waarom sta je dan niet op om ergens anders te zitten ?
Dus gewoon iedere dag zeggen dat 'ie stinkt, ook al doet 'ie dat niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:00 schreef xalo het volgende:
En dan ruiken ze het zelf ook niet. In de klas zit ik altijd naast een jongen die elke ochtend rookt, en ook vandaag ben ik ergens anders gaan zitten. Nu krijg ik wel 5 euro als 'ie in het vervolg weer zo stinkt
Wel eens van driedimensionaal perspectief gehoord?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:23 schreef ChickenMan het volgende:
TS heeft drie benen en maar twee schoenen.
Toch apart dat alleen dat stukje dan in driedimensionaal is gezetquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel eens van driedimensionaal perspectief gehoord?
Dexter.
Wat 'n sukkelquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:00 schreef xalo het volgende:
En dan ruiken ze het zelf ook niet. In de klas zit ik altijd naast een jongen die elke ochtend rookt, en ook vandaag ben ik ergens anders gaan zitten. Nu krijg ik wel 5 euro als 'ie in het vervolg weer zo stinkt
Nee hoor, de linkerkrant van de bankleuning (vanuit ons perspectief gezien) ook.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Toch apart dat alleen dat stukje dan in driedimensionaal is gezet
Linkerkrant ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, de linkerkrant van de bankleuning (vanuit ons perspectief gezien) ook.
Dag Noorman.
Ah .. Ja nu zie ik het ook.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, de linkerkrant van de bankleuning (vanuit ons perspectief gezien) ook.
Dag Noorman.
Knappe mannen met brilquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:59 schreef Noorsbloed het volgende:
TS heeft een bril !!
Genetisch defect !!
Als 'ie op school aankomt heeft 'ie al 2 x geblowd en al een half pakje sigaretten op gerookt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:30 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Wat 'n sukkel
Wat doet hij trouwens om de hele ochtend te stinken naar rook? Een heel pakje roken?
Reden te meer om ruim voor aankomst op het volgende station alvast richting deur te gaan lopen. Dat je vervolgens niet uitstapt ziet die stinkfiguur toch niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:58 schreef Roei het volgende:
[..]
Omdat die trein propvol zat. (Niet te zien op paint)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |