abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61764587
Hallo fok!

Tot mijn grote spijt moet ik mededelen dat de mods mijn allergrootste geheim weten. Dus bij deze zal ik het gelijk vertellen aan heel fok.

Het gebeurde allemaal op een donkere zomeravond in augustus.

21 Augustus 19:00

Nastyman begon aan zijn wekelijkse hossel. Het ging nastyman alle voorgaande keren goed af en hij zat helemaal in zijn element. Zoals gewoonlijk deed nastyman dit niet in zijn eentje maar met zijn goede vrienden Deepart en Beverton. Nastyman ging ze ophalen in zijn coole Twingo.

21 Augustus 19:37

Aangekomen bij Deepart en Beverton ging alles goed. We vertrokken al snel om in de stad is even flink te gaan hosselen. Het viel nastyman al op dat Deepart en Beverton zich verdacht raar deden. Maar we gingen naar de club en we hosselden wat.

22 Augustus: 01:08

Wij 3en hadden de juiste bitches gevonden. De bitches hielden wel van het kinky gedoe en ze wilden naakt verstoppertje gaan spelen in het kralingse bos. Zo gezegd zo gedaan.

-Hier begint de elende, voor mensen die denken het niet aan te kunnen is het beter om nu te stoppen-

Nastyman ging zoeken naar de geile chickies om ze is even goed te laten zien wie nou de baas is. Ik hoorde veel gekreun en het klonk erg vrouwelijk. Kan het waar zijn? Is het mogelijk? Een trio met 2 vrouwen voor Nastyman? Nastyman ging kijken en tot zijn grote schrik zag die daar. Deepart en Beverton. Ze gingen flink tekeer met elkaar. Ze zagen met en dwongen mij om mee te doen. Ik had een beetje veel gedronken en ik tripte hem erg hard. Wat verder deze nacht gebeurd is dat weet niemand.

22 Augustus: 13:25

Nastyman word wakker in het bos. Hij weet niet wat er is gebeurd en hij gaat weer weer naar huis. Waar grote problemen op hem wachten.

25 Augustus: 16:34

Nastyman gaat naar de dokter en er word hepatitis b bij hem geconstateerd. Dit wilde Nastyman geheim houden tot zijn dood.

19 September: 17:27

De_Boswachter vertelt dat die weet over mijn SOA en dat iedereen het backstage ook weet! Dit moest verdomme geheim blijven!

Samenvatting: Heb Soa, Mods weten het.

Klacht: Had seks met Beverton en Deepart.
pi_61764634
Verkapt kijk mij nou soa hebben.
pi_61764640
RIP AAN DE NABESTAANDEN
  Moderator vrijdag 19 september 2008 @ 17:54:30 #4
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_61764676
Wiens kloon ben jij nu weer?
F.K.A. SuperwormJim
pi_61764730
Hallo fok!.....hier stopte ik met lezen