Ja.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:20 schreef Bad_eendje het volgende:
Ja, maar ik hoorde het niet van degene bij wie het thuis is, maar van iemand anders die ook komt. Ik vraag het sowieso wel na. Maar ik vraag me ook af of dit vaker voorkomt
ghehequote:Op vrijdag 19 september 2008 17:28 schreef ijsmeis het volgende:
Af en toe vraag je (tenminste, zo gaat dat hier) sowieso "kan ik iets meenemen?".
Zeggen ze nee, neem je alsnog een fles wijn mee.
Lief eh.
En bij ons, met kerstmis is het sowieso dat de een het nagerecht gemaakt, de ander het hoofdgerecht, nog een ander het voorgerecht, enzovoorts.
Gast je kijkt teveel Desperate Housewives met die taarten. Dat heet gewoon een NL feestje, niet Amerikaans. Dat Amerikaans 'eten meenemen'(vaak een apple-pie) is alleen bij grote stads/dorps feesten. Niet bij gewone uitetentjes.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:19 schreef JaZekerZ het volgende:
wij noemen dat: amerikaans feestje. iedereen neemt zijn eigen meuk mee
Fout , Amerikaans feestje neemt iedereen IETS mee , niet zozeer je eigen eten je vreet van elkaar als het warequote:Op vrijdag 19 september 2008 17:19 schreef JaZekerZ het volgende:
Grappig dat ze het in Amerika juist een Dutch party noemen, omdat Nederlanders daar bekend staan als gierigquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:19 schreef JaZekerZ het volgende:
En schijnbaar is het dáár normaal.. en kijken mensen hier er gek van opquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Grappig dat ze het in Amerika juist een Dutch party noemen, omdat Nederlanders daar bekend staan als gierig.
Whahaquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Grappig dat ze het in Amerika juist een Dutch party noemen, omdat Nederlanders daar bekend staan als gierig.
Gast, ik heb dat programma nooit gezien en wij gebruiken hier in de regio dit fenomeen al zo lang als ik leef.. en dat is langer dan desperate housewifesquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:39 schreef spy08 het volgende:
[..]
Gast je kijkt teveel Desperate Housewives met die taarten. Dat heet gewoon een NL feestje, niet Amerikaans. Dat Amerikaans 'eten meenemen'(vaak een apple-pie) is alleen bij grote stads/dorps feesten. Niet bij gewone uitetentjes.
ja ja, dat kan idd ook.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:02 schreef Superfast het volgende:
[..]
Fout , Amerikaans feestje neemt iedereen IETS mee , niet zozeer je eigen eten je vreet van elkaar als het ware
Ja, nu vind ik het opzich ook wel een leuk ideequote:Op vrijdag 19 september 2008 18:48 schreef allsystemshalt het volgende:
Is toch leuk![]()
Dan kan je zelf je eigen favoriete gerecht meenemen![]()
Wel even overleggen wat anderen zoal meenemen als iedereen desserts meeneemt is het zo'n rare avond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |