abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 oktober 2008 @ 11:27:40 #201
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_62255676
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 11:25 schreef WeMan het volgende:
Weet iemand wat dit te betekenen heeft?

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.

Lokatie: Zwolle , intern transport pakketten
in het systeem gevonden dat een zending gaat plaatsvinden maar fysieke pakketje nog niet binnen om te verzenden naar jou door TNT.

in andere woorden, je moet nog even 2 dagen wachten.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_62255689
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 11:25 schreef WeMan het volgende:
Weet iemand wat dit te betekenen heeft?

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.

Lokatie: Zwolle , intern transport pakketten
Dat ze je pakket alvast hebben aangemeld maar nog niet verzonden. Niks on the hand
Deze melding kan nog een paar dagen blijven staan, totdat ze in Zweden zo ver zijn om je pakket te versturen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_62256270
OK bedankt voor de info.. Dan krijg ik mijn pakketje waarschijnlijk ergens volgende week.
pi_62258497
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 11:57 schreef WeMan het volgende:
OK bedankt voor de info.. Dan krijg ik mijn pakketje waarschijnlijk ergens volgende week.
Waarschijnlijk dinsdag/woensdag
pi_62258752
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:31 schreef ruffian het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dinsdag/woensdag
Of volgende week zaterdag
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_62270687
Ik heb tot dusver altijd alleen nog maar via Esprit.nl besteld. Afgelopen dinsdag voor het eerst een bestelling gedaan op de HM site. Ben benieuwd hoe dat gaat...Hij staat op half oktober.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_62282920
zondag besteld..
zojuist zie ik op mijn pagina:
Chauffeur is onderweg
Lokatie: Amsterdam , pakkettendistributie
pi_62283036
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:41 schreef WeMan het volgende:
zondag besteld..
zojuist zie ik op mijn pagina:
Chauffeur is onderweg
Lokatie: Amsterdam , pakkettendistributie
Super!!

Ik ben wel in behandeling, maar m'n TNT-code wordt nog niet herkend.
pi_62283629
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:45 schreef Syrena het volgende:

[..]

Super!!

Ik ben wel in behandeling, maar m'n TNT-code wordt nog niet herkend.
dan krijg je je pakketje hoogstwaarschijnlijk, ergens midden volgende week..
pi_62294182
yeah vanmiddag mijn pakketje gekregen, lekkere warme vest.. wat ik wel raar vindt dat ze in de factuur ook naast je klantnummer je pincode/wachtwoord vermelden.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:38:56 #211
123170 alors
zlata1234
pi_62295299
Die van mij is in Zwollah

Morgen de hele dag de straat in de gaten houden
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:03:45 #212
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_62295844
Ik vind het echt allemaal behoorlijk saai op hm.com! En mijn bestelling die eerst begin okt stond is verplaatst naar eind november!!
I'm just a girl in the world.
pi_62297720
Laatst dit al besteld:

en blouse (groenig/turqoise), die nu niet meer op de site staat en mouwloos vest in het grijs (staat ook niet meer op site).

Vorige week nog besteld:
zwarte jurk met col (staat ook niet meer op site...heb zeker populaire dingen besteld??)

en

pi_62299546
Dat grijze hemdje wordt hopelijk morgen ook bij mij bezorgd, met 2 jeans uit de Outlet, dat lange warme vest in het bruin en nog wat zomerspul. Ik hoop maar dat het vest niet veel te groot is (uit voorzorg staat hij nu in een maat kleiner in het zwart bij een volgende bestelling, bruin was in die maat kleiner al uitverkocht).
Ik ben nu aan het twijfelen over een leuke tas uit de Outlet. Misschien maar gewoon mee bestellen en dan kijken hoe hij in het echt is, hij kleurt alleen niet geweldig bij de winterjas die ik het meeste draag.
pi_62300113
dat hempje heb ik in bijna alle kleuren besteld .
Tap tap tap
pi_62308498
Hemdje past prima, 1 van de 2 jeans ook, net als de 2 t-shirtjes. Ook dat dunne shirt uit de aanbieding van ¤4,90 met die driekwart mouwen valt goed. Het vest is echt belachelijk groot, ik ben heel benieuwd naar de kleinere maat. Raar gedoe dat met maat 38 en brede schouders een maat S helemaal om je heen slobbert.
Ik kreeg trouwens net via de post een folder dat je 10% korting krijgt op de herfstcollectie, t/m 13 oktober. Zijn ze ook lekker op tijd mee, zeker nu de site gesloten is voor onderhoud.
pi_62309078
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 21:33 schreef Minnie_ het volgende:

[ afbeelding ]
Ja, die is zo leuk! Ik heb er laatst een tweede van gehaald, voor het geval hij kapot gaat. Kost zo weinig en is erg leuk, net als de armband
pi_62309287
Dat lange vest staat me fabulous ! Ben nog dankbaar voor de tip dat hij groot viel, want de s past prima. Eén topje uit mn bestelling (een zwarte met zilverkeurige studs) was te groot, maar dat heb ik zelf weer doorverkocht . Hopelijk wordt de korting bij mn volgende bestelling (die toch wel gaat komen, kan nooit iets echt leuks in de winkel vinden namelijk) wél meegerekend, want dit was toch wel jammer. Maarja, 50 euries voor 5 items is alsnog best goedkoop natuurlijk .
pi_62311601
denken jullie dat er nieuwe kleding komt, als de store weer opengaat.. ik heb de huidige wel gezien nou.
pi_62311659
Mja, voor alleen nieuwe kleding hoeft de site niet een heel weekend plat. Hoop eigenlijk een beetje dat ze het systeem voor kortingscodes gaan updaten zodat je dat gezeik niet meer hebt.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_62324016
En nog steeds niet online
pi_62326575
quote:
Op dit moment is de Shop online gesloten voor gepland technisch onderhoud. Zondag 12/10/2008 gaan we weer open.
Hebben ze zoveel werk dat ze niet kunnen specificeren hoe laat het zal zijn?
pi_62326608
De site werkt weer
pi_62326615
Gister bij de H&M een superschattig jurkje gekocht, met oranje/roze bloemen
Helaas kan ik geen foto vinden omdat de site eraf ligt

edit: Sterker nog, hij staat er helemaal niet op.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_62326638
Ik kan er wel weer op maar volgens mij staat er niks nieuws op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')