in het systeem gevonden dat een zending gaat plaatsvinden maar fysieke pakketje nog niet binnen om te verzenden naar jou door TNT.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:25 schreef WeMan het volgende:
Weet iemand wat dit te betekenen heeft?
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.
Lokatie: Zwolle , intern transport pakketten
Dat ze je pakket alvast hebben aangemeld maar nog niet verzonden. Niks on the handquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:25 schreef WeMan het volgende:
Weet iemand wat dit te betekenen heeft?
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.
Lokatie: Zwolle , intern transport pakketten
Waarschijnlijk dinsdag/woensdagquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:57 schreef WeMan het volgende:
OK bedankt voor de info.. Dan krijg ik mijn pakketje waarschijnlijk ergens volgende week.
Of volgende week zaterdagquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:41 schreef WeMan het volgende:
zondag besteld..
zojuist zie ik op mijn pagina:
Chauffeur is onderweg
Lokatie: Amsterdam , pakkettendistributie
![]()
![]()
![]()
dan krijg je je pakketje hoogstwaarschijnlijk, ergens midden volgende week..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Super!!
Ik ben wel in behandeling, maar m'n TNT-code wordt nog niet herkend.
Ja, die is zo leuk!quote:
Hebben ze zoveel werk dat ze niet kunnen specificeren hoe laat het zal zijn?quote:Op dit moment is de Shop online gesloten voor gepland technisch onderhoud. Zondag 12/10/2008 gaan we weer open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |