quote:
TS is een "zelfstandige" studentquote:
Gewoon HBO. Alleen had vandaag college van 12:45 tot 14:15 .quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:36 schreef DesertCamel het volgende:
heb zelfde probleem, eerst dacht ik dat mn wekker kapot was maar ik zet m blijkbaar uit in mn slaap.
Om 11 uur opstaan? Wat voor werk doe je als ik vragen mag? (ik heb overgens alleen dat probleem in de ochtenduren, en niet om 3 uur 's middags ofzo)
Ja, alleen dan hoor ik hem dus nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:45 schreef boyv het volgende:
geluid op maximaal en je wekker ergens leggen waar het 10 min duurt voordat je erbij kan
Dan ben je gewoon doofquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, alleen dan hoor ik hem dus niet.
versterker eropquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, alleen dan hoor ik hem dus niet.
Ik ook, ik wordt dan een half uur tot een kwartier van te voren wakker, slaap ik net weer, gaat de wekkerquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:06 schreef Florian_ het volgende:
Echt vaag..Ik word altijd net wakker voordat m'n wekker afgaat
Zet ik hem om 7 uur, wordt ik kwart voor 7 wakker, zet ik hem 9 uur, wordt ik kwart voor 9 wakker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |