ik ben een loserquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:03 schreef fathank het volgende:
TS zit op school en probeert even te patsen met de internetverbinding die ze daar hebben
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:03 schreef fathank het volgende:
TS zit op school en probeert even te patsen met de internetverbinding die ze daar hebben
is geen prive lijnquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:10 schreef Renzoku het volgende:
http://img258.imageshack.us/my.php?image=owned1lz5.jpg
Does it hurt?
MSN'en gaat ook vet snel denk ik.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:23 schreef PhoenixNLx het volgende:
nu je zo een snelle lijn hebt, kan je veel sneller surfen of niet?
Ja, want daarom lukt die ping-test ook niet. Die bij veel scholen geblokkeerd. Ken genoeg instellingen (in de zin van scholen, bedrijven etc) waar het niet mogelijk is om naar buiten te pingen.quote:
bij mij thuis werkt de ping test ook niet, en dat heeft met de firewall te maken op je routerrrrr.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja, want daarom lukt die ping-test ook niet. Die bij veel scholen geblokkeerd. Ken genoeg instellingen (in de zin van scholen, bedrijven etc) waar het niet mogelijk is om naar buiten te pingen.
Verkapt-kijk-mij-photoshop-skills-hebben-postquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
Whehehehe
pwnzors
[ link | afbeelding ]
Nope ik wil je best een screenshot geven met meer resultatenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-photoshop-skills-hebben-post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |