ja lekker, en dan 1,10 afrekenen terwijl de rest verloopt omdat ik het eens in de 5 of zo jaar nodig zou hebben, en dat doet normaal geld niet, verlopen, nou ja, inflatie maar dat heeft die kaart dus ook.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:17 schreef Juup© het volgende:
Koop bij een benzinestation een prepaid chipknipkaart van ¤10,- of zo, dan kun jij gewoon betalen om te parkeren.
en dit dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:22 schreef junkiexp het volgende:
Wat een gezeik zeg, je heb toch automatisch een chipknip op je bankpas en die kan je toch gewoon opladen ?
heb ik, dus ik moet pinnen, hem opladen en dan betalen, waarom niet meteen pinnen, scheelt een handeling.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:22 schreef junkiexp het volgende:
Wat een gezeik zeg, je heb toch automatisch een chipknip op je bankpas en die kan je toch gewoon opladen ?
Alleen die bijna 2 miljoen postbank gebruikers niet......quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:22 schreef junkiexp het volgende:
Je hoeft toch niet per se te pinnen om je chipknip op te ladenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:23 schreef longinus het volgende:
[..]
heb ik, dus ik moet pinnen, hem opladen en dan betalen, waarom niet meteen pinnen, scheelt een handeling.
Dan betaal jij toch met die kaart in een winkel als jij boodschappen gaat doen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:21 schreef longinus het volgende:
[..]
ja lekker, en dan 1,10 afrekenen terwijl de rest verloopt omdat ik het eens in de 5 of zo jaar nodig zou hebben, en dat doet normaal geld niet, verlopen, nou ja, inflatie maar dat heeft die kaart dus ook.
zo'n prepaid moet gewoon geldig blijven, al staat er maar een cent op. ( er is trouwens een opslag voor de kaart dus verlopen zou niet nodig meten zijn )
Neem een abonnementquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:22 schreef longinus het volgende:
Ik haat die adsense, zie de reclame beneden dit topic
Je moet hem naast de pinautomaat in de chipknip automaat steken, je pin intoetsen en het bedrag wat je wil overhschrijven en je ben klaar.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:23 schreef longinus het volgende:
[..]
heb ik, dus ik moet pinnen, hem opladen en dan betalen, waarom niet meteen pinnen, scheelt een handeling.
Elke parkeer garage kan je gewoon betalen. En die zijn, integenstelling tot veel andere steden, ruim voorhanden en redleijk betaalbaar in het centrum.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:24 schreef Metro2005 het volgende:
om precies diezelfde reden mijdt ik R'dam ook altijd. Je kan er gewoon niet normaal parkeren. Betalen voor parkeren is 1 ding maar als het je dan ook nog onmogelijk wordt gemaakt doordat je zo'n uitstervende chipknip hebt houdt het snel op he, ik heb geen chipknip en ik wil er ook geen een. Dan mijn geld maar in andere steden uitgeven die wel mensen normaal behandelen
Eh jawel hoor. De chipper is jaren geleden al gefuseerd met de chipknip. Je moet hem alleen bij nieuwe passen apart aanvragenquote:Alleen die bijna 2 miljoen postbank gebruikers niet......
CC heb je in het centrum wel toch?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik, als rotterdammer, vind dat alleen betalen met chipknip ook belachelijk.
Ik kan nog begrijpen dat je alleen plastic wil ivm openbreken van die automaten, maar doe dan minimaal pin en cc.
Ook weer niet bij allemaal volgens mij. In ieder geval is het een wazig ondoorzichtig systeem.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:35 schreef DroogDok het volgende:
[..]
CC heb je in het centrum wel toch?
Tip: Kom eens uit die reet van die koe vandaan aan ga voor de grap eens wat vaker naar de bewoonde wereld. Dan zie je nog eens wat. Ook leuk voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:02 schreef longinus het volgende:
[..]
ik wil gewoon betalen, met geld, zoals ze al eeuwen doen in de gehele wereld op rotterdam na dus.
Parkeergarage Zuidplein, 10 minuten lopen naar het ziekenhuis. En je kunt er gewoon met ouderwetsche euromunten betalen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:49 schreef longinus het volgende:
Als iemand een duidelijke link weet waar je een parkeergarage in de buurt hebt, pleur ik hem daar wel in, ik kreeg links met telefoonbetalen als ik op parkeergarages zocht.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:35 schreef DroogDok het volgende:
[..]
CC heb je in het centrum wel toch?
Zo ver ik weet welquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:38 schreef DroogDok het volgende:
Kan je in andere steden (Den Haag, Utrecht, A'dam, Groningen) wel met muntgeld betalen bij parkeerautomaten op straat?
quote:U kunt betalen met de Chipknip, de Prepaid Chipknip, 06-parkeren, parkeerkaarten en (bij sommige automaten) de creditcard. U kunt bij de parkeerautomaten niet met muntgeld of met een pinpas betalen.
Bij Alexandrium I en II ook. (III weet ik niet)quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:39 schreef Harmen1984 het volgende:
En je kunt er gewoon met ouderwetsche euromunten betalen.
Ik woon er nu een jaar of 8, en het bevalt me prima. Je moet alleen even de leuke plekken weten te vinden.quote:Verder: Rotterdam
ik snap je punt, maar snap ook waarom dat niet te doen is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik, als rotterdammer, vind dat alleen betalen met chipknip ook belachelijk.
Ik kan nog begrijpen dat je alleen plastic wil ivm openbreken van die automaten, maar doe dan minimaal pin en cc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |