quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:35 schreef TheVulture het volgende:
Hoe vaak zou Diana zijn afgeRosst in haar leven
Net: "ik zei laatst tegen Bonnie St. Claire: heb je zin in koffie ? Zegt zij: Neh Neh Cherry ! ".quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:35 schreef TheVulture het volgende:
Hoe vaak zou Diana zijn afgeRosst in haar leven
bronquote:Domien elke nacht en Bert erbij
(18-09-08) - Domien is per 1 oktober elke nacht te horen op 3FM. En DJ Bert van Lent komt er op dinsdagnacht bij in de opleiding van 3FM.
Bert van Lent start per 1 oktober als DJ in 3FM Radio DJ Opleiding. De DJ gaat elke dinsdagnacht tussen 01.00 en 04.00 uur een programma maken. Domien Verschuuren maakt vanaf dezelfde datum elke dag het 3FM programma ‘Domien is Wakker’ in de uren tussen 04.00 en 06.00.
Vriendenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:39 schreef Litton-Lane het volgende:
http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Prima playlist, lekker foute Guilty Pleasure, Goede live request, Leuk live bandje.
Ik ging toch niks ondernemen, vrienden zijn diverse andere dingen aan het doen, dus ik ben voor de radio te vinden.
Live and loose in Paris dvdquote:
Staat hier standaard al opgesteldquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:08 schreef Sersjee het volgende:
*haalt luchtdrumstel uit de kast*
Omdat hij die functie niet geactiveerd heeft. Liever PM vrij is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:11 schreef muisje-eliza het volgende:
moge iedereen
weet iemand waarom ik geen pm naar Broekie mag stren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |