Moeilijk he wekker zetten!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:14 schreef boskameel het volgende:
Gotver, te laat wakker worden is kut. Op mijn werk vonden ze het niet erg zeiden ze, maar daar geleauf ik niks van!
Samenvatting: verslapen.
Tuurlijk wel, maar ze prikken zo door mij heenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:16 schreef de_boswachter het volgende:
Had je geen beter excuus op je werk dan ?
Der zat een pepernoot in me achterband!!EINZLOLLL11oneoOneHeiznnaROFLcOpTuuRRquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:16 schreef de_boswachter het volgende:
Had je geen beter excuus op je werk dan ?
Ik werk liever van 10 tot 7 dan van 8 tot 5.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:37 schreef stbabylon het volgende:
Flexibele werktijden helpt je zo van dat probleem af. Verslapen betekent gewoon dat je langer door moet, dat is kut, dus je houdt op met je te verslapen.
Ik liever van 6 tot 3quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:48 schreef boskameel het volgende:
[..]
Ik werk liever van 10 tot 7 dan van 8 tot 5.
Ik liever nietquote:
Daar is een liedje vanquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Der zat een pepernoot in me achterband!!EINZLOLLL11oneoOneHeiznnaROFLcOpTuuRR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:48 schreef boskameel het volgende:
[..]
Anders wordt je moeder boos?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
ik niet
want 6 uur is het etenstijd!
Maar ik doe wel werken hoor, want dan heb je meer centjus dan met een uitkeringquote:
Ik werk van acht tot half vijf, perfect. Lekker lang slapen (zeven uur opstaan is lang voor mij, jaren om half zes opgestaan), en 's middags nog zelfs vrije tijd voor de avond begint.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:48 schreef boskameel het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |