Ja echt een gare was het hahaquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, hij wilde ontmaagd worden zodat hij dan ook een 'echte man' zou zijn. Kansloze missie helaas
Dat programma kent meer dan de helft hier op FOK niet eens denk ikquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:36 schreef HighVolume het volgende:
vroeger hadden we trouwens een tv show voor dit soort mensen "Sex voor de Buch".....
Goede ouwe tijd!
Ligt eraan van wie , de hoer of de maagdquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:47 schreef Fakkan het volgende:
Ik kreeg een stijve tijdens het kijken van die docu. Dat zegt niets, toch?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:36 schreef HighVolume het volgende:
vroeger hadden we trouwens een tv show voor dit soort mensen "Sex voor de Buch".....
Goede ouwe tijd!
niet! kwam op vrijdagquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:58 schreef HighVolume het volgende:
was op vrijdag het gespreksonderwerp trouwens .... werdt op donderdag avond uitgezonden geloof ik.
Ik weet het nog goed omdat ik die aflevering met die homofiele boer samen met mn vader heb gekekenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:03 schreef HighVolume het volgende:
... nou je het zo zegt ... zou ook kunnen ja
D'r zullen vast wel vrouwen zijn die net zo fucked-up zijn als hij of vrouwen die juist kicken op dit soort mannen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Omg, dat heb ik gemistIk kon gewoon niet aan een stuk blijven kijken, moest echt wegzappen uit plaatsvervangende schaamte
![]()
Maar het is natuurlijk wel kansloos, want nu hij zo op tv is geweest is de kans dat hij ooit nog vrijwillige seks zal krijgen van een vrouw wel gereduceerd tot 0.
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:30 schreef Juup© het volgende:
Men wat had die gast een gaten in zijn sokken
[ afbeelding ]
En ook een mooieonderbroek onder zijn boxer aan:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:13 schreef de_boswachter het volgende:
Even gejat van Juup uit ander topic
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |