En dat geluid, net een stelletje aangespoelde potvissenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:47 schreef Electro-Worm het volgende:
Was echt smerige shit, hij had nog nooit met een chickie op bed gezeten, gezoend, of uberhaupt gerukt.
en bahh toen gingen ze neuken, dat. was nog het ergst terwijl je nog eens wordt ingezoomd op zijn bilhaar.
damn
Hebben ze ook nog genaaid in die afleveringquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:47 schreef Electro-Worm het volgende:
Was echt smerige shit, hij had nog nooit met een chickie op bed gezeten, gezoend, of uberhaupt gerukt.
en bahh toen gingen ze neuken, dat. was nog het ergst terwijl je nog eens wordt ingezoomd op zijn bilhaar.
damn
Net of die hoer daar van genootquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:00 schreef deepart het volgende:
[..]
En dat geluid, net een stelletje aangespoelde potvissen
Hij had zichzelf nog nooit gerukt?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:47 schreef Electro-Worm het volgende:
Neequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:07 schreef RickoKun het volgende:
was t wel een lekkere hoer dan?
Of dat hij zei van "i love you!"quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:58 schreef -Rebelle het volgende:
whahaha ik heb me echt kapot gelachen hierom![]()
vooral toen hij zei: 'nee hier ben ik nog niet aan toe'
Hoe neukt zequote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef Loontjah het volgende:
Ik vind het wel een goed initiatief hoor. Ik ken genoeg van die mannen op mijn opleiding. Echt lachen.
Maar wat ik wel minder vond, was dat er een shot was waarin hij in een hotelkamer lag, waarin ik ook heb gelegen. Het is het Bellevue hotel.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef Loontjah het volgende:
Ik vind het wel een goed initiatief hoor. Ik ken genoeg van die mannen op mijn opleiding. Echt lachen.
Maar wat ik wel minder vond, was dat er een shot was waarin hij in een hotelkamer lag, waarin ik ook heb gelegen. Het is het Bellevue hotel.
Omg, dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:00 schreef deepart het volgende:
[..]
Of dat hij zei van "i love you!"Tegen een HOER!!
Het word tijd dat ze jou eraf trappen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:17 schreef de_boswachter het volgende:
Er was toch op FOK ook eerst zo'n kansloos topic met 25 jarige maagden.
Misschien kunnen we dat dichtgooien door deze link te posten. Scheelt weer serverruimte
haha ja dat zou natuurlijk teveel voor hem worden zo in een keerquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:00 schreef deepart het volgende:
[..]
Of dat hij zei van "i love you!"Tegen een HOER!!
Of dat zij zijn kleine lulletje vastpakte... en verder niks deed
Nee, hij wilde ontmaagd worden zodat hij dan ook een 'echte man' zou zijn. Kansloze missie helaasquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:33 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
haha ja dat zou natuurlijk teveel voor hem worden zo in een keer![]()
ik snap trouwens niet dat hij daarheen ging want hij was niet eens geintresseerd in sex en volgens mij was hij ook best wel een vrouwenhater![]()
omg jij bent ook nog maagd of wat? Je voelt je wel erg beledigd. Vrouwen van 16+ die nog maagd zijn. . . . . . . . . . SAD.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:33 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Het word tijd dat ze jou eraf trappen.
Scheelt veel meer serverruimte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |