Als je het zo zegt lijkt een liesbruik operatie me echt enigquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:52 schreef Chinless het volgende:
Ik snap je probleem niet. Over paar uurtjes ben jij weer thuis... terwijl mensen die aangereden worden misschien wel dood zijn, of langer in het ziekenhuis liggen.
Niets tegen hippe woorden eh! : Oquote:
Inderdaad. Mensen die in hun nek worden gestoken en 20 jaar in coma liggen mogen ook niet klagen, want ze hadden wel dood kunnen zijnquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:52 schreef Chinless het volgende:
Ik snap je probleem niet. Over paar uurtjes ben jij weer thuis... terwijl mensen die aangereden worden misschien wel dood zijn, of langer in het ziekenhuis liggen.
TS??........ TS? .... (lange pauze)...... TS ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 06:01 schreef HiZ het volgende:
Ugh, net om vijf uur opgestaan omdat ik me om 7 uur moet melden voor een liesbreuk operatie. Jottem
quote:
Dat komt waarschijnlijk omdat de artsen je niet alleen geopereerd hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:26 schreef HiZ het volgende:
Opstaan, gaan zitten, etc doet pijn of is zwaar ongemakkelijk. De enige stoel thuis die gemakkelijk zit is de stoel achter mijn PC :up:
Voelt raar als het weer uitwerkt, maar wel relaxt dat je gewoon wakker bent.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:26 schreef HiZ het volgende:
Ik heb het overleefd, met een ruggenprik. Tijdens het toedienen daarvan werd ik eerst helemaal misselijk (dat is dus niet goed), daarna was ik als eerste aan de beurt in de operatiekamer. De operatie zelf heeft iets van drie kwartier geduurd. Het rare was wel dat ik de 3 uur daarna mijn benen niet kon voelen of bewegen. Maar ze hadden beloofd dat zodra ik kon plassen ik naar huis mocht. Dus ik heb stevig doorgedronken en om 2 uur was het zover.
Opstaan, gaan zitten, etc doet pijn of is zwaar ongemakkelijk. De enige stoel thuis die gemakkelijk zit is de stoel achter mijn PC :up:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |