Okay, zal wel per operatie verschillen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:47 schreef HiZ het volgende:
Nee, ik kreeg wel wat te eten, maar het enige wat ik MOEST voor ik weg mocht was plassen.
Heb ik de eerste 2 weken ook gehad ja, iedere fucking dag pijn in mn hoofd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:55 schreef HiZ het volgende:
Ja ik ook, ik krijg trouwens nu wel een knallende koppijn. Ondanks een diclofenac die ik net heb ingenomen.
Das volgens mij altijd zoquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:47 schreef HiZ het volgende:
Nee, ik kreeg wel wat te eten, maar het enige wat ik MOEST voor ik weg mocht was plassen.
Het hoeft geen 2 weken te duren hoor. Het kan ook na een keer goed slapen over zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:44 schreef HiZ het volgende:
2 weken deze fucking hoofdpijn? Jezus. En nee, inderdaad niet lekker als je darmen zo naar buiten komen, dus uiteindelijk is het deze ellende wel waard (als de operatie zoals ze zeiden geslaagd is)
Als ik wakker werd was het een paar uur weg maar 's middags kwam het iedere keer weer terug, nu nog steeds alleen niet meer iedere dag gelukkig.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het hoeft geen 2 weken te duren hoor. Het kan ook na een keer goed slapen over zijn.
Hoe lang geleden is dat dan? Als ik lig dan is die hoofdpijn zo weg, maar als ik overeind kom gaat het pijn doen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:22 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Als ik wakker werd was het een paar uur weg maar 's middags kwam het iedere keer weer terug, nu nog steeds alleen niet meer iedere dag gelukkig.
Bijna 4 weken geleden.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:47 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hoe lang geleden is dat dan? Als ik lig dan is die hoofdpijn zo weg, maar als ik overeind kom gaat het pijn doen.
Het lijkt vanochtend iets beter te gaan met die hoofdpijn, ik was zelf ook al op het idee gekomen om veel te drinken, dat is sowieso een goede ondersteuning voor hoofdpijnbestrijding (tenminste dat weet ik nog uit de tijd dat ik bijna dagelijks uitgingquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:52 schreef gohan16 het volgende:
indomethacine schijnt goed te helpen tegen spinale hoofdpijn, verder goed drinken en met name koffie (caffeine).
Bij was het ook altijd even weg en kwam het weer terug.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:16 schreef HiZ het volgende:
Nou, een uurtje na dat vorige berichtje lag ik dus weer op bed. Met een knallende hoofdpijn die elke keer terugkomt als ik opsta.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |