abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61761850
Nee, ik kreeg wel wat te eten, maar het enige wat ik MOEST voor ik weg mocht was plassen.
pi_61761908
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:47 schreef HiZ het volgende:
Nee, ik kreeg wel wat te eten, maar het enige wat ik MOEST voor ik weg mocht was plassen.
Okay, zal wel per operatie verschillen.
Ik had trouwens best veel pijn toen die verdoving was uitgewerkt, maargoed een prik vind ik echt veel beter dan algehele narcose.
pi_61762050
Ja ik ook, ik krijg trouwens nu wel een knallende koppijn. Ondanks een diclofenac die ik net heb ingenomen.
pi_61762117
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:55 schreef HiZ het volgende:
Ja ik ook, ik krijg trouwens nu wel een knallende koppijn. Ondanks een diclofenac die ik net heb ingenomen.
Heb ik de eerste 2 weken ook gehad ja, iedere fucking dag pijn in mn hoofd.
Dus succes hoop voor je dat t snel overgaat.
  vrijdag 19 september 2008 @ 16:17:25 #30
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_61762569
Lijkt me ook niet fijn, zo stuk darm in je balzak
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_61763471
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:47 schreef HiZ het volgende:
Das volgens mij altijd zo
pi_61765573
2 weken deze fucking hoofdpijn? Jezus. En nee, inderdaad niet lekker als je darmen zo naar buiten komen , dus uiteindelijk is het deze ellende wel waard (als de operatie zoals ze zeiden geslaagd is)
pi_61772333
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 18:44 schreef HiZ het volgende:
2 weken deze fucking hoofdpijn? Jezus. En nee, inderdaad niet lekker als je darmen zo naar buiten komen , dus uiteindelijk is het deze ellende wel waard (als de operatie zoals ze zeiden geslaagd is)
Het hoeft geen 2 weken te duren hoor. Het kan ook na een keer goed slapen over zijn.
pi_61773105
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 23:32 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het hoeft geen 2 weken te duren hoor. Het kan ook na een keer goed slapen over zijn.
Als ik wakker werd was het een paar uur weg maar 's middags kwam het iedere keer weer terug, nu nog steeds alleen niet meer iedere dag gelukkig.
pi_61773449
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 00:22 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Als ik wakker werd was het een paar uur weg maar 's middags kwam het iedere keer weer terug, nu nog steeds alleen niet meer iedere dag gelukkig.
Hoe lang geleden is dat dan? Als ik lig dan is die hoofdpijn zo weg, maar als ik overeind kom gaat het pijn doen.
pi_61773472
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 00:47 schreef HiZ het volgende:

[..]

Hoe lang geleden is dat dan? Als ik lig dan is die hoofdpijn zo weg, maar als ik overeind kom gaat het pijn doen.
Bijna 4 weken geleden.
Maar volgens mij stond er in zo een folder die ik had van het ziekenhuis dat je pijn in je hoofd kon krijgen.
Maarja kan net zo goed zijn omdat ik niet zo goed kan slapen de laatste weken.
pi_61773511
indomethacine schijnt goed te helpen tegen spinale hoofdpijn, verder goed drinken en met name koffie (caffeine).
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_61775824
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 00:52 schreef gohan16 het volgende:
indomethacine schijnt goed te helpen tegen spinale hoofdpijn, verder goed drinken en met name koffie (caffeine).
Het lijkt vanochtend iets beter te gaan met die hoofdpijn, ik was zelf ook al op het idee gekomen om veel te drinken, dat is sowieso een goede ondersteuning voor hoofdpijnbestrijding (tenminste dat weet ik nog uit de tijd dat ik bijna dagelijks uitging )

De pijn aan de wond valt eigenlijk ook wel mee als ik eerlijk ben. Ik heb wel voor ik ging slapen nog een diclofenac genomen, maar die zou inmiddels uitgewerkt moeten zijn?
pi_61783924
Nou, een uurtje na dat vorige berichtje lag ik dus weer op bed. Met een knallende hoofdpijn die elke keer terugkomt als ik opsta.
pi_61784882
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 18:16 schreef HiZ het volgende:
Nou, een uurtje na dat vorige berichtje lag ik dus weer op bed. Met een knallende hoofdpijn die elke keer terugkomt als ik opsta.
Bij was het ook altijd even weg en kwam het weer terug.
Ik had gelezen dat het met het druk verschil in je hersenen te maken heeft, als je ligt verdwijnt dat druk verschil.
pi_61785195
Ik laat de dlclofenac nu staan. dat is bloedverdunnend. en ik drink koffie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')