Ik heb graag dat jij in mijn topic post!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:00 schreef Rekkie het volgende:
Je hebt je klacht al opgelost, dus waarom nog een topic openen
Hoer!quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb graag dat jij in mijn topic post!!!
Anders is het niet KLB-waardig
quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoer!
Oh je moeder zegt: 'Hoi'
Meer kan ze niet zeggen haar mond zit vol!
Of je zelf even je bammetjes wilt smerenquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
vraag ff of alles gereed staat voor morgen!
top!quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Of je zelf even je bammetjes wilt smeren
Ze giegelt omdat je altijd in de kut-smoesjes van haar trapt....quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
top!
zorg je dat ze op tijd op schiphol is, duw er maar ijn een taxi, gaat morgen een weekie naar spanje...
Dat dus. Met z'n kutzeiknummer I'm so proudddddddd of youuuuuuuuuuuuuuuuu balabalblaaaat.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:32 schreef paultjuhhh het volgende:braaaaaaaaaaaaaaaaah Alain C:rla:r r
k
![]()
eins
IK HOORDE HET NUMMER GEWOON NET WEER, IK ZO MIJN RADIO UIT HET RAAM MIETEREPIETERENquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat dus. Met z'n kutzeiknummer I'm so proudddddddd of youuuuuuuuuuuuuuuuu balabalblaaaat.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
IK HOORDE HET NUMMER GEWOON NET WEER, IK ZO MIJN RADIO UIT HET RAAM MIETEREPIETEREN
* Devrim_ belt 3FM of ze Alain Clark nog eens kunnen draaien voor paultjuhhhhhhquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
IK HOORDE HET NUMMER GEWOON NET WEER, IK ZO MIJN RADIO UIT HET RAAM MIETEREPIETEREN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |