abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_223468
zou het niet eens tijd wordenvoor een "haircut" zou ik zeggen!
ruud ziet al bijna niks door die luiken die maar half openstaan als daar straks ook nog die struiken gaan voorhangen ziet onze brabants bikkel helemaal niks meer.
En maurice tja..
dat zou voor hem eigenlijk alleen maar een voordeel zijn dan bedekt het overtollige haar misschien iets van zijn enorme massa tandvlees en ivoren witte tanden.
If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
pi_223469
Ze moeten zekerrrr naar de kapper man...
ik was (toevallig) net bij de kapper de party aan het lezen en toen zag ik foto's van voor dat ze het huis ingingen....
MAN, wat heeft Ruud vergeleken met nu lang haar!

En die HELM van Maurice mag ook wat gekortwiekt worden.

pi_223470
EN WAT IS ER MIS MET LANG HAAR?!

Laat ze liever zorgen voor wat Bijbels en potten Gel!!!! God's zaad brengt vreugde!

Grtz,

Dominee H.H.Oraal & Doodenrij!

pi_223471
Het lijkt erop alsof Bart zijn haar helemaal niet groeit...
fake a dream
pi_223472
quote:
op 11-25-1999 om 02:29 PM schreef Kimmie het volgende:
Het lijkt erop alsof Bart zijn haar helemaal niet groeit...

Zou hij een toupet hebben????
et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

donderdag 25 november 1999 @ 14:44:00 #6
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_223473
quote:
op 11-25-1999 om 02:34 PM schreef Goeroe Pavlov het volgende: Zou hij een toupet hebben????
Nee.

BB site zegt :

quote:

Kappertje spelen

Bart vraagt in de dagboekkamer of er een kapper mag komen, omdat ieders haar zolang wordt. Big Brother antwoordt dat ze dat zelf moeten knippen. Dit idee staat Bart wel aan. Hij pakt direct een schaar en vraagt aan Karin of hij een stuk van haar haar mag knippen. Karin: “Ja hoor, knip m’n staart er maar af.” Dat laat Bart zich geen tweede keer zeggen en hij zet de schaar in haar staart. Ruud reageert verontwaardigd: “He joh, wat doe je nu.” “Je ziet er ineens heel anders uit”, roept Anouk. Karin kan er wel om lachen. “Welnee, je ziet er niets van. Ik knip mijn haar vaak zelf. Met lang haar kan je dat ook makkelijk zelf doen.” Bart voelt zich door deze woorden aangemoedigd om nog een stuk staart af te knippen, maar dat wil Karin niet. Het is mooi geweest zo. Alleen Willem durft het nog aan om een pluk haar van zijn lange lokken te laten knippen.

Haalt gelijk bij rechter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')