Gewoon 179 tot 299 met cash back denk ik, zoals in elke winkel.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:39 schreef Kang-He het volgende:
Weet iemand wat de huidige deal bij de Mediamarkt is?
Jammer genoeg is mijn standaard gamertag een Amerikaanse, maar ik doe het dus andersom. Ik heb een NL-gamertag gemaakt en koop hiermee mn DLC, deze werkt dan ook allemaal perfect op mn Amerikaanse tag. DUs andersom lijkt mij dat het ook zou moeten kunnen, ik heb het alleen nog nooit gedaan, misschien maar eens een goedekope puntencode kopen bij wijze van experiment ofzo...quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:45 schreef Reintji het volgende:
[..]
MS controleert niet alleen je (hotmail/live) account gegevens, maar ook je IP dacht ik. Dus dan wordt het wel een wat ingewikkelder verhaal. Een US account is zo gemaakt (op live.com nieuw email adres aanmaken, geldig amerikaans adres, gamertag aanmaken met nieuwe live account en hoppa, je profielen tabblad ziet er anders uit.) Downloaden van demo's en gamer-pictures gaat zonder problemen, maar bij een video van marketplace krijg je steevast de melding "Not for your region"..
us gamertag kan je gebruiken in op je eu console en heb je inderdaad alles goedkoper , kan je echter alleen met een amerikaanse CC punten kopen , of je moet een punten kaart importeren .quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:41 schreef CompanionCube het volgende:
Ik vraag me af he, als je een EU gamertag heb kan je dus niet Microsoft Points uit amerika gebruiken.
Maar wat als je nou een extra gamertag maakt, en die VS maakt, kan je dan niet gewoon die punten daarop zetten en dan dingen downloaden, en dan onder je EU account gebruiken? Of kan je gedownloadde content van de ene gamertag niet op de andere gebruiken? Zoals Rock Band liedjes of de GTA IV DLC die er nog aankomt?
Ok * Reintji zoekt zijn sint maartense CC op.. , maar ook met films? Want downloaden van videoclips krijg ik op de normale manier niet voor elkaar.quote:Op zondag 21 september 2008 00:03 schreef DJ_ het volgende:
ik heb zelf een amerikaanse acc en CC dus ik weet zeker dat het werkt
Dat werkt inderdaad niet, daar zit de IP-check op. Er zijn mensen die het omzeilen (volgens mij lukte dat DJ_ ook, maar die heeft dan weer een Amerikaanse console), maar het lijkt mee een kwestie van geluk dan wijsheid te zijn...quote:Op zondag 21 september 2008 00:10 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ok * Reintji zoekt zijn sint maartense CC op.. , maar ook met films? Want downloaden van videoclips krijg ik op de normale manier niet voor elkaar.
Maar iets in de trant van packs?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gewoon 179 tot 299 met cash back denk ik, zoals in elke winkel.
nee dat is helaas IP gebonden en ook proxy's zijn geblocked . maar films zijn gratis op het netquote:Op zondag 21 september 2008 00:10 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ok * Reintji zoekt zijn sint maartense CC op.. , maar ook met films? Want downloaden van videoclips krijg ik op de normale manier niet voor elkaar.
Leuk spel he? Heb hem uitgespeeld, moet alleen nog de time challenge's uitspellen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:34 schreef ROFLOL het volgende:
Simpsons Game is leuk!Geniale game zeg
Oké dat is mooi want de hoogste resolutie is 1440x900.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:43 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Indien de resolutie van de monitor hoger is dan 1280x720 wel ja.
Op een tv of een pc monitor?quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je betaald 50-60 euro meer voor een Elite omdat daar een HDMI kabel bij zit?
Waarom neem je niet gewoon een Pro en koop je los voor 8 euro ofzo een HDMI kabel?
Ik heb mijn 360 aangesloten met HDMI naar DVI op mijn scherm, had eerst een VGA HD kabel maar ik vind HDMI -> DVI toch mooier.
Om de voice chat via je headset te krijgen moet je de instellingen veranderen in je profile.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:30 schreef ach het volgende:
[..]
Neeeeheeeeeeeeee nat staat op OPEN. En ik ik heb dmz naar mn xbox dus alle poorten staan open. Maar toch bedankt voor het zoekenDe voice gaat gewoon niet via mijn headset maar via de tv. Hij is trouwens niet meer vastgelopen sinds ik de harde schijf die erbij zat er weer op heb gedaan. Ik had er eerst de 20gb harde schijf van mn andere 360 opzitten. Of voice nu wel werkt heb ik nog niet kunnen testen.
Dat je naar de achievements kijkt joh! Vaak staan die vol met spoilers!quote:Op zondag 21 september 2008 10:24 schreef koen_pijl het volgende:
Ik zit de achievemtens van Fable 2 door te kijken. Maar wat een vage achievements zeg. Je moet zelf iets doen, maar als je het kijkt bij eeen andere held is het ook goed. Vaag.
Met huidige 360's krijg je dan wel een beetje opgerekt beeld, hij zal dan een resolutie van 1280x720 uitpoepen die je monitor uit zal rekken naar 1440x900. Daarbij vervormt je beeld ook een beetje, de 360 poept 16:9 beeld uit en je monitor rekt het uit naar 16:10.quote:Op zondag 21 september 2008 09:34 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Oké dat is mooi want de hoogste resolutie is 1440x900.
quote:Op zondag 21 september 2008 10:43 schreef matjuhhh007 het volgende:
paar maandjes en dan game ik met jullie mee![]()
.
Och vind het wel leuk om ze eens door te lezen.quote:Op zondag 21 september 2008 10:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat je naar de achievements kijkt joh! Vaak staan die vol met spoilers!
Hoe moet ik een post nucliar sandbox game met een fantasy sandbox game vergelijken?quote:Op zondag 21 september 2008 11:33 schreef Jorwol het volgende:
Argh, kan niet wachten tot Fallout 3 én Fable 2 én Far Cry 2 uitkomen!
Xbox staat beetje stof te happen op t moment, nou ja, gebruik 'm meer als dvd-speler nu..
Enig idee trouwens hoe groot de wereld van Fallout 3 is? In vergelijking met Oblivion bijvoorbeeld?
Hij vraagt alleen hoe groot de wereld isquote:Op zondag 21 september 2008 11:38 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Hoe moet ik een post nucliar sandbox game met een fantasy sandbox game vergelijken?
Hoewel het sandbox games zijn blijft het appels met peren vergelijken (zijn ook beide fruit)
Hij vraagt toch niet aan je om het te vergelijken op inhoud ofzo? Hij vraagt alleen hoe groot de speelwereld is van Fallout 3 vergeleken met Oblivion.quote:Op zondag 21 september 2008 11:38 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Hoe moet ik een post nucliar sandbox game met een fantasy sandbox game vergelijken?
Hoewel het sandbox games zijn blijft het appels met peren vergelijken (zijn ook beide fruit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |