Jup, sterk deelnemersveld na de voorrondes. Btw, NEC deed 't erg netjes, Twente ook wel, Feyenoord niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
PSV zal met OM moeten strijden om plek 3, daarna misschien UC. Daar zal het ook wel verdomde moeilijk worden, gezien de clubs die daar spelen.
Ik heb ook stagequote:
quote:
Feyenoordquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jup, sterk deelnemersveld na de voorrondes. Btw, NEC deed 't erg netjes, Twente ook wel, Feyenoord niet.
lessenquote:
Samequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik heb ook stagekan gamen en film kijken dus zo erg vind ik het niet.. moet een beetje opletten of de leerlingen hier wat doen ..
Waar loop je stage?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik heb ook stagekan gamen en film kijken dus zo erg vind ik het niet.. moet een beetje opletten of de leerlingen hier wat doen ..
Ik ben ook voor feyenoordquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
FeyenoordRoyal Sadness. BTW in VBL is er ook een gast, -Jos-, die voor Feyenoord is..
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
FeyenoordRoyal Sadness. BTW in VBL is er ook een gast, -Jos-, die voor Feyenoord is..
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ach ja, ze hebben altijd dat legioen nog van 20.000 toeschouwers.quote:
Ik vind het niet zo erg, lesauto is een BMW 5 serie, zo'n nieuwequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:10 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
lessenwat ben ik blij dat ik daar vanaf ben!
Volgens mij in het UEFA-CUP topic, moet je maar even kjikenquote:
Nog erger .. afrijden, ik ben 2 keer gezaktquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg, lesauto is een BMW 5 serie, zo'n nieuwe
Leg uit die tweede keerquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Nog erger .. afrijden, ik ben 2 keer gezakt1 keer omdat ik een bezemwagen niet hard genoeg inhaalde op een volkomen verlaten weg .. echt wtf! 2de keer was gewoon terecht
Als je weer eens een ongeluk hebt veroorzaakt?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Al was lessen echt heel erg leuk, ik mis het soms
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn rijbewijs heb
Dat was echt royal saddness.. hij zei rechts .. ik ga dus rechts .. zegt hij nee sorry links .. dus ik duw die auto naar links .. zonder in mn achteruitspiegel te kijken .. er gebeurde niks want er reed ook geen ander verkeer maar alsnog gezakt..quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn rijbewijs heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |