hoi!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:57 schreef Triptamine het volgende:
Hoi volk, hoe is het met jullie allen?
Gisteren mijn hoofd gemillimeterd door een klasgenootje van me
Normaal vind ik het niet zo'n goede band, maar dit nummer isquote:
Hoe debiel vrouwen waren.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, waar ging het ook alweer over?
Van mij dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus ook niet zo goed meer
Was uiteraard op eigen initatief.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
hoi!!!
haha pwned, ik heb het ook wel eens gemillimeterd gehad, maar dat beviel me toch niet echt
Ja, wat voor tampons gebruik jijquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe debiel vrouwen waren.
Of wilde je praten over bh maten of tamponkeuze?
(omg)
Remlof voor een meisjequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Van mij dus![]()
Hoe gaan we het noemen? bij een mannetje: gers, en bij een vrouwtje: remlof?
Die clip vind ik wel grappigquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Normaal vind ik het niet zo'n goede band, maar dit nummer is
Inderdaad, borac uit altijd lastigquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Was uiteraard op eigen initatief.
Voelde wel goed gisteren of niet Jos, een europese overwinning
Boks ouwequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:03 schreef Demon_Hunter het volgende:
Hoi!
Die goal van Suarez en de tweede van KJHquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaad, borac uit altijd lastig![]()
Goeiequote:
Iddquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die clip vind ik wel grappig
True, maar PSV zal weinig potten en dat is best jammer.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Maar we spelen wel CL
En na de winterstop die trieste UEFA CUP weer
inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die goal van Suarez en de tweede van KJH
PSV zal met OM moeten strijden om plek 3, daarna misschien UC. Daar zal het ook wel verdomde moeilijk worden, gezien de clubs die daar spelen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
True, maar PSV zal weinig potten en dat is best jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |