Geniaalquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:31 schreef stefmans het volgende:
Wheheh die gasten hebben ajax kleren gekocht
In die landen is Ajax nog erg groot hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:31 schreef stefmans het volgende:
Wheheh die gasten hebben ajax kleren gekocht
Ja want Feyenoord - Kalmar was uitverkocht rot toch op ouwequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lijkt wel of ik naar een wedstrijd van de Amsterdam Admirals zit te kijken als ik de tribunes zo zie
17000 tegen 22000 toeschouwersquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja want Feyenoord - Kalmar was uitverkocht rot toch op ouwe
Jullie begonnen met een thuis wedstrijd waar alles nog open ligt, wij zijn al door dus jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
17000 tegen 22000 toeschouwers
Dat dus, dat is ook 1 van de redenen dat ik niet gegaan ben+dat ik het vrij duur vind voor zo'n duelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jullie begonnen met een thuis wedstrijd waar alles nog open ligt, wij zijn al door dus ja
Zelfde hier en binnenkort nog een paar vette feesten ( I love techno enzo)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat dus, dat is ook 1 van de redenen dat ik niet gegaan ben+dat ik het vrij duur vind voor zo'n duel
Echte supporters zijn er toch altijd?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jullie begonnen met een thuis wedstrijd waar alles nog open ligt, wij zijn al door dus ja
Vet man!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zelfde hier en binnenkort nog een paar vette feesten ( I love techno enzo)
Jullie hebben toch altijd de echte supporters, waarom was jullie wedstrijd dan niet uitverkocht. Je weet zelf ook wel dat je bull shit aan het verkopen bentquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echte supporters zijn er toch altijd?
En wij begonnen ook nog eens om kwart voor 7.
Dit is me eerste thuisduel die ik sinds 4 jaar mis ofzoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echte supporters zijn er toch altijd?
En wij begonnen ook nog eens om kwart voor 7.
Ik ben helemaal geen bull aan het verkopen, want ik kon zelf kwart voor 7 ook niet halen ivm school.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jullie hebben toch altijd de echte supporters, waarom was jullie wedstrijd dan niet uitverkocht. Je weet zelf ook wel dat je bull shit aan het verkopen bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |