Al had Ajax uit met 0-8 gewonnen, dan nog trekt de return meer kijkers dan een beslissende wedstrijd van Twente of Heerenveen. Dat bedoel ik niet arrogant, de statistieken bewijzen het. In tijdschriften, op internet en dus ook op tv.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Welke rol dan? De neutrale toeschouwer (lees van de Nederlandse deelnemers) kijkt liever naar een wedstrijd waar wat spanning op zit. Die trekken dus waarschijnlijk meer kijkers, zeker als de clubs uit spelen.
Kwisvraag.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
We krijgen geen tegendoelpunten in Onze Arena.
IK Start? Doe maar Austria Wien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kwisvraag.
De laatste keer dat Ajax een Europese thuiswedstrijd de nul hield was tegen?
Voor dit duel is gewoon vrije verkoop, dus geen Clubcard nodig. Je moet gewoon even langs de primera gaan en het is geregeld. Kaarten zijn er nog zat. Voor bijna elk vak zijn er nog kaarten te halen. Op Zuid (426-430) zal het qua sfeer wel het gezelligst zijn, dus dan moet je voor daar kaarten halen. Is ook het goedkoopstquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:08 schreef maxamius het volgende:
ik heb even een vraagje, ik ben van plan morgen even de wedstrijd tegen borac te gaan bekijken.
ik heb alleen al een aantal weken geleden me clubcard besteld maar nog steeds niet binnen gehad.
maar als ik het goed begrijp heb ik die niet nodig voor dit duel.
en zijn er nog genoeg kaartjes?
en wat is een beetje leuk vak om te zitten kwa sfeer.
hihi ik snap hemquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
IK Start? Doe maar Austria Wien.
Woordgrapje![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
FK Borac
Niets tegen Ajax hoor, heb altijd wat met FK Borac gehad
Veel plezier in het uitvak, lijkt me mooi om je helden ook een keer in het echt te kunnen zien dan!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
FK Borac
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Veel plezier in het uitvak, lijkt me mooi om je helden ook een keer in het echt te kunnen zien dan!
Hahahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
FK Borac
Ja daarom zei ik 0-4. Ons kennende geven we het weer weg in de thuiswedstrijdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:02 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
![]()
Je weet toch dat we thuis spelen he!![]()
Ik zeg het alleen maar omdat ook altijd bij de CL wedstrijden van PSV altijd de tegenstander "toevallig" (atletico en liverpool) een super mooie club vindenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahahaWat ben je toch een dom figuur
Kalmarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
psv boeit me niet. Trouwens, Atletico en Liverpool zijn zeker wel hele mooie clubs, maar verder interesseert het me niet hoeveel het wordt bij psv. Hoewel ik het wel mooi vindt, dat jullie twee keer verloren hebben.
Kalmar heb ik wel atijd een prachtige club gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |