Je staat 4-1 voor, niet achter hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:00 schreef Mr-Sander het volgende:
Sno?
Mag De Jong niet spelen? Nu heb je maar 3 aanvallend ingestelde voetballers![]()
Kom op! Alsof deze koekenbakkers uit Servië 4 keer gaan scorenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je staat 4-1 voor, niet achter he
Ajax doet er goed aan om die 0.1% kans dat ze alsnog de groepsfase niet halen geen mogelijkheid te laten worden want dan ga je echt als een gieter af.
Klinkt als BS maar ajax heeft nu een verleden met uitgeschakeld worden op kansloze manieren
Geniaalquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:31 schreef stefmans het volgende:
Wheheh die gasten hebben ajax kleren gekocht
In die landen is Ajax nog erg groot hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:31 schreef stefmans het volgende:
Wheheh die gasten hebben ajax kleren gekocht
Ja want Feyenoord - Kalmar was uitverkocht rot toch op ouwequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lijkt wel of ik naar een wedstrijd van de Amsterdam Admirals zit te kijken als ik de tribunes zo zie
17000 tegen 22000 toeschouwersquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja want Feyenoord - Kalmar was uitverkocht rot toch op ouwe
Jullie begonnen met een thuis wedstrijd waar alles nog open ligt, wij zijn al door dus jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
17000 tegen 22000 toeschouwers
Dat dus, dat is ook 1 van de redenen dat ik niet gegaan ben+dat ik het vrij duur vind voor zo'n duelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jullie begonnen met een thuis wedstrijd waar alles nog open ligt, wij zijn al door dus ja
Zelfde hier en binnenkort nog een paar vette feesten ( I love techno enzo)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat dus, dat is ook 1 van de redenen dat ik niet gegaan ben+dat ik het vrij duur vind voor zo'n duel
Echte supporters zijn er toch altijd?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jullie begonnen met een thuis wedstrijd waar alles nog open ligt, wij zijn al door dus ja
Vet man!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zelfde hier en binnenkort nog een paar vette feesten ( I love techno enzo)
Jullie hebben toch altijd de echte supporters, waarom was jullie wedstrijd dan niet uitverkocht. Je weet zelf ook wel dat je bull shit aan het verkopen bentquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echte supporters zijn er toch altijd?
En wij begonnen ook nog eens om kwart voor 7.
Dit is me eerste thuisduel die ik sinds 4 jaar mis ofzoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echte supporters zijn er toch altijd?
En wij begonnen ook nog eens om kwart voor 7.
Ik ben helemaal geen bull aan het verkopen, want ik kon zelf kwart voor 7 ook niet halen ivm school.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jullie hebben toch altijd de echte supporters, waarom was jullie wedstrijd dan niet uitverkocht. Je weet zelf ook wel dat je bull shit aan het verkopen bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |