quote:
je kijkt geen tv omdat je geen router hebt ja logischquote:Op donderdag 18 september 2008 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat kijk jij toch altijd boeiende programma's![]()
Ik kijk overigens geen tv, omdat ik mijn router niet heb meegenomen![]()
Waarom vertel ik dit
quote:
avi mag ook hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aha. nouja ik heb daar wel pics vanmaar die krijgen jullie helaas niet
De aansluiting van de netwerkstekker zit om het hoekje van de tvquote:Op donderdag 18 september 2008 22:29 schreef gers het volgende:
[..]
je kijkt geen tv omdat je geen router hebt ja logisch
Leve de A cupjesquote:Op donderdag 18 september 2008 22:31 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb ook wel lekker A cupje foto's. Of houden jullie daar niet van?
je hebt toch zo'n sjieke tvkabelquote:Op donderdag 18 september 2008 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De aansluiting van de netwerkstekker zit om het hoekje van de tv
Helaas kan ik niet om een hoekje kijken.
Morgen weer draadloos
Lekker boeiend om te weten
Geen zin. Vind ik een mooie taak voor jou.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leve de A cupjeshee maar jongedame, waarom moest ik dit topic openen
jij hoorde dat te doen
Okeujquote:Op donderdag 18 september 2008 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen zin. Vind ik een mooie taak voor jou.
A cup is echt smerig, dan kun je net zo goed helemaal plat zijn, in plaats van vieze kinder tietjes.
You're welcomequote:Op donderdag 18 september 2008 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okeujen ja prachtige taak, echt bedankt joh
In jouw geval wel jaquote:Op donderdag 18 september 2008 22:34 schreef gers het volgende:
lijkt me trouwens vet raar om tetten te hebben
Iddquote:Op donderdag 18 september 2008 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen zin. Vind ik een mooie taak voor jou.
A cup is echt smerig, dan kun je net zo goed helemaal plat zijn, in plaats van vieze kinder tietjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |