Oh, ik dacht dat er iemand tegen de deur stond te slaanquote:Op donderdag 18 september 2008 23:34 schreef gers het volgende:
[..]
beginnen je eierstokken te rammelen ofzo
Ah, gezellig. Een Helmonderquote:Op donderdag 18 september 2008 23:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik woon bij de heistraat.
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
would you go out with me?
![]()
like, on a real date
Oh, dat ben ik nog steeds, heb je duidelijk niet opgelet. Maar als homo je enige scheldwoord is dat je kent:quote:Op donderdag 18 september 2008 23:32 schreef BigKahuna het volgende:
volgens mij is bobby echt zo'n kasthomo, hij begint er in ieder geval steeds meer trekjes van te vertonenin t begin was ie tenminste nog bier en tieten
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
would you go out with me?
![]()
like, on a real date
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er iemand tegen de deur stond te slaan
Bedoel je met vlees het kloppende gedeelte?quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:34 schreef gers het volgende:
[..]
beginnen je eierstokken te rammelen ofzo
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:36 schreef Fascination het volgende:
Voetbal was echt gaaf vanavond he?
Kom je een keer langs? Dan heb ik een verrassing voor je.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ah, gezellig. Een Helmonder
Het hart?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bedoel je met vlees het kloppende gedeelte?
onder andere jaquote:Op donderdag 18 september 2008 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bedoel je met vlees het kloppende gedeelte?
Scheldwoord? Ik dacht gewoon dat je homo was.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik nog steeds, heb je duidelijk niet opgelet. Maar als homo je enige scheldwoord is dat je kent:
Een taart?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kom je een keer langs? Dan heb ik een verrassing voor je.
welk voetbalquote:Op donderdag 18 september 2008 23:36 schreef Fascination het volgende:
wil je met me uit?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik nog steeds, heb je duidelijk niet opgelet. Maar als homo je enige scheldwoord is dat je kent:
[..]
wut?
je negeert mn vraag nog steedsquote:Op donderdag 18 september 2008 23:36 schreef Fascination het volgende:
FOKMEET JEWEETSquote:Op donderdag 18 september 2008 23:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kom je een keer langs? Dan heb ik een verrassing voor je.
Je moet niet denken, laat dat maar aan de volwassenen over.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Scheldwoord? Ik dacht gewoon dat je homo was.
OMFG EEN GRAPJE !! hahaquote:
gekwoot voor het nageslachtquote:
2 taarten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |