Je hebt een link geplaatst, met een reffererID erin. Hetgeen niet toegestaan is, en vermeld in de policy... Jump had die link al aangepast zie ik, dus in feite zou je topic nog enigsinds bestaansrecht hebben...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat dat topic in [V&A] zou moeten doen. Het is een nieuwsitem, geen verkooptopic. [DIG] heb ik gekozen omdat het over internet gaat.
Kun je me ook uitleggen welke forumregel geschonden is? Dus wat er niet de bedoeling is? Ik steek graag iets op van een slotje.
OK thanks, ik had Jump in een PB ook al aangegeven waarom ik die partner_id er in had laten staan. Niet voor de centen want van 10 eurocent na bijna 5000 bezoekers in het afgelopen jaar moet ik het echt niet hebben. Maar goed ik begrijp dat het tegen de policy is.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je hebt een link geplaatst, met een reffererID erin. Hetgeen niet toegestaan is, en vermeld in de policy... Jump had die link al aangepast zie ik, dus in feite zou je topic nog enigsinds bestaansrecht hebben...
Ik pas de titel even aan, en gooi hem weer open. Het discussieren over domeinnamen en de verkoop ervan, mag prima in DIG.
Het betreft inderdaad een nieuwsstukje, niet de veiling ervan zelf.
De titel was voor een aantal mensen (waaronder ik) onduidelijk. Het leek erop alsof jij je domeinnamen wilde verkopen. Klein interpretatie verschilquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat was er eigenlijk mis met de titel ?![]()
Ik begrijp niet goed waarom die aangepast moest worden.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat was er eigenlijk mis met de titel ?![]()
Ik begrijp niet goed waarom die aangepast moest worden.
Het sloeg inderdaad een beetje daarop. Plus het feit dat alleen seks.nl in de titel genoemd werd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:01 schreef WurM het volgende:
[..]
De titel was voor een aantal mensen (waaronder ik) onduidelijk. Het leek erop alsof jij je domeinnamen wilde verkopen. Klein interpretatie verschil
Het argument dat het voor sommige mensen lijkt alsof ik iets te koop aanbied is geen argument om de TT te wijzigen. Wie het topic leest komt er al snel achter dat ik niks te koop aanbied, ik verwijs immers naar een bericht in de Telegraaf (met bronvermedling). Het is bovendien niet in strijd met Fok regels of Fok policy.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[..]
Het sloeg inderdaad een beetje daarop. Plus het feit dat alleen seks.nl in de titel genoemd werd.
Het is dus duidelijk dat er ook andere domeinnamen geveild worden. Bovendien is het ook zo ongeveer de kop die ALLE andere media gebruiken: telegraaf, bizz.nl, you name it ! En dat is niet voor niets, want dat is een smeuige kop die de aandacht trekt, en dat is precies wat een TT dan wel een krantenkop moet doen: interesse wekken, misschien een beetje teasen.quote:"seks.nl en andere domeinen in veiling"
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:59 schreef mcDavid het volgende:
EIKELS! IK WIL MIJN FOTO'S!!!1!![ afbeelding ]!!~GEEF TERUG!
Begrijp ik het goed, dat het in DIG wel is toegestaan om commerciėle uitingen te doen?quote:
Nee, heb die post over het hoofd gezien, hij stopte de pagina op de 1e post, na de OP.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:13 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed, dat het in DIG wel is toegestaan om commerciėle uitingen te doen?
OK, geen probleem. Wilde het even zeker weten, vandaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nee, heb die post over het hoofd gezien, hij stopte de pagina op de 1e post, na de OP.
Dat is inderdaad niet de bedoeling, helemaal niet in een topic van 2 jaar oud.
Thanks.
Ik heb ze allemaal genote en de reacties verwijderd.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:44 schreef Robier het volgende:
Zou een mod even een paar reacties kunnen verwijderen uit m'n topic:
Geen ondertiteling in WMP 11
Een paar reacties was leuk maar ik hoop toch eigenlijk nog wel op een serieus antwoord.
Geen idee, volgens mij is het niet tegen een regel, als ik het zo lees. Het programma is gratis, alleen jij kan het niet downloaden...quote:Op zondag 2 november 2008 13:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Vraagje voor de modjes
Ik wil Wacom Bamboo Scribe proberen, omdat het tekst herkennings programma op de mac zelf zuigt. Nu kan je dat programma alleen downloaden als je een Bamboo hebt gekocht, ik heb echter een Graphire 4 dus ik kan dat niet. Het programma is wel gratis, dus nu is mijn vraag ook of een gewillige fokker het programma voor mac kan downloaden en uploaden voor mij![]()
Mag ik daar een topic over openen of is dat tegen de regels?
Done.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:09 schreef gieliskut het volgende:
kan iemand de tt van Netwerk Apple fixen
En done.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:41 schreef PiRANiA het volgende:
[PHP/(My)SQL] voor dummies deel 65 kan op slot vanwege [PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 65
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |