okee....quote:Op donderdag 18 september 2008 22:50 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
So what? Een neger met blanke oren. Semi-albino![]()
Ps: dikzak
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja sorry..ik kon niet echt opgewonden worden..![]()
ja dat zou het zweertje verpestenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:56 schreef Florian_ het volgende:
Ja totdat Führer Möderator terugkomt
ok, vraag om zo'n ritselig lawaaivrouwencondoom als je er niet uit komtquote:Op donderdag 18 september 2008 23:09 schreef JesusofSuburbia het volgende:
ik ga, wens me succes!
Klein maar fijn.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:53 schreef Saak het volgende:
Ik ben blij voor je. Ik ben ontmaagd door een lelijk klein wijfje... heb er spijt van
ik door een veel te dik mokkel, zonder gein.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:53 schreef Saak het volgende:
Ik ben blij voor je. Ik ben ontmaagd door een lelijk klein wijfje... heb er spijt van
Gefeliciteerd. Hoe voelt dat nou, als Groninger ontmaagd worden?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:19 schreef Dricky het volgende:
ik ben ontmaagd
(woon trouwens in groningen)
Jij ook al? Misschien moeten we een clubje oprichten, 'Ware liefde wacht' oid.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik bewaar mezelf voor de ware.
heel verstandig, voor je het weet ben je zo'n tienermoeder.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik bewaar mezelf voor de ware.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |