abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61765625
"Bestaan er ook andere boeken dan de Foxy"
U MAD?
pi_61765647
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 18:46 schreef de_boswachter het volgende:
"Bestaan er ook andere boeken dan de Foxy"
goede poging om snugger over te komen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_61765812
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 18:44 schreef Nikmans het volgende:
Nog een paar mooie:

'Ik ben niet echt een lezer'
'Staan er geen plaatjes in?'
'Ik ben nooit verder gekomen dan pagina 2'
'Ik ben dyslectisch'
'Ik kijk liever films'

Wie biedt er meer?
Op het VMBO is 'NERD!1!' toch wel de beste defence
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  vrijdag 19 september 2008 @ 18:59:25 #54
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_61765857
Topic 1199222...

Cool getal
pi_61766040
Terechte klacht lezen is leuk
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:43:15 #56
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_61766937
Ach ja, ergens snap ik die boekenhaters wel hoor. Scholen moeten maar eens ophouden met dat semi-sociologisch geneuzel "rond een bepaald thema" voor te schotelen. Dat TS dan nog eens vrijwillig dergelijke boeken gaat lezen snap ik helemaal niet, het zal wel onwtendheid zijn ofzo. Toen Orwell 1984 schreef was hij zo onderhand weggecrepeerd en kon het niet laten om zijn depressiviteit ook met ons te delen. Enige reden waarom je dat boek nog wel zou willen lezen is als je extreem geïnteresseerd bent in het communisme. Voor mij volstaat evenwel Wikipedia.

Ik vraag me af, waarom laat je die kinderen niet gewoon Brusselmans lezen. Niet dat ik zelf veel van z'n repertoire afweet, maar die man staat toch bekend voor lekker cynische humor en heel wat creatief taalgebruik. Dat laatste kan mi wel eens van pas komen in een vak dat Nederlands heet
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_61767650
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:43 schreef Bonzai. het volgende:
Ach ja, ergens snap ik die boekenhaters wel hoor. Scholen moeten maar eens ophouden met dat semi-sociologisch geneuzel "rond een bepaald thema" voor te schotelen. Dat TS dan nog eens vrijwillig dergelijke boeken gaat lezen snap ik helemaal niet, het zal wel onwtendheid zijn ofzo. Toen Orwell 1984 schreef was hij zo onderhand weggecrepeerd en kon het niet laten om zijn depressiviteit ook met ons te delen. Enige reden waarom je dat boek nog wel zou willen lezen is als je extreem geïnteresseerd bent in het communisme. Voor mij volstaat evenwel Wikipedia.

Ik vraag me af, waarom laat je die kinderen niet gewoon Brusselmans lezen. Niet dat ik zelf veel van z'n repertoire afweet, maar die man staat toch bekend voor lekker cynische humor en heel wat creatief taalgebruik. Dat laatste kan mi wel eens van pas komen in een vak dat Nederlands heet
Het gaat er niet echt om wèlk boek het was, maar meer om het feit dat er mensen zijn die bij het woord 'boek' als reflex het woord 'nerd' in hun hoofd hebben.
En dat is helemaal niet zo omdat ze voor school toevallig saaie boeken moeten lezen. (en dan bedoel ik niet 1984, om maar even een voorbeeld te noemen)
  vrijdag 19 september 2008 @ 20:35:06 #58
222384 Bonzai.
pi_61768234
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 20:08 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Het gaat er niet echt om wèlk boek het was, maar meer om het feit dat er mensen zijn die bij het woord 'boek' als reflex het woord 'nerd' in hun hoofd hebben.
En dat is helemaal niet zo omdat ze voor school toevallig saaie boeken moeten lezen.
Mja, er zijn idd heel wat mensen die een natuurlijke afkeer hebben van alles wat met taal te maken heeft, maar er zijn evengoed gasten die een hekel aan boeken hebben doordat ze enkel die zoutloze, zwaarmoedige rotzooi door hun kinderstrot geramd kregen...
waarin de stenen rusten,
pi_61768764
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 20:35 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Mja, er zijn idd heel wat mensen die een natuurlijke afkeer hebben van alles wat met taal te maken heeft, maar er zijn evengoed gasten die een hekel aan boeken hebben doordat ze enkel die zoutloze, zwaarmoedige rotzooi door hun kinderstrot geramd kregen...
Tja...die moeten er ook zijn...?
  vrijdag 19 september 2008 @ 21:13:54 #60
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61768979
Nerd alert! Nerd alert! Alleen homo's lezen boeken!
pi_61769104
Boeken zijn cool , ik word ook altijd uitgelachen als ik zeg dat ik boeken lees... de meeste mensen komen niet verder dan de Donald Duck
pi_61769860
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 21:13 schreef Biels het volgende:
Nerd alert! Nerd alert! Alleen homo's lezen boeken!
cool, hoe lang duurde het bij jou voordat jij het alfabet in de gaten had?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  zaterdag 20 september 2008 @ 03:49:18 #63
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61774745
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 21:49 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

cool, hoe lang duurde het bij jou voordat jij het alfabet in de gaten had?
Note the PI.

[ Bericht 17% gewijzigd door Biels op 20-09-2008 21:33:49 ]
pi_61774923
TS is gay.

Boeken

Ik boek alleen voor de popo!
  zaterdag 20 september 2008 @ 11:56:25 #65
222384 Bonzai.
pi_61777615
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 21:04 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Tja...die moeten er ook zijn...?
Als die mensen er volgens jou ook moeten zijn, waarom zit je er dan over te klagen?!
waarin de stenen rusten,
pi_61778508
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 11:56 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Als die mensen er volgens jou ook moeten zijn, waarom zit je er dan over te klagen?!
Jij hebt het over mensen die als kind zijn doodgegooid met boeken die ze moesten lezen, ik heb het over mensen die nog nooit een boek hebben gelezen, omdat ze daar als kind 'te kewl' voor waren en dus nog steeds mensen afzeiken die wel boeken lezen terwijl ze zelf nog nooit iets hebben gelezen.
pi_61778554
"Ik kijk de film wel, dan ben ik binnen 1 1/2, 2 uurtjes klaar. "

zaterdag 20 september 2008 @ 13:29:41 #68
222384 Bonzai.
pi_61779143
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:53 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Jij hebt het over mensen die als kind zijn doodgegooid met boeken die ze moesten lezen, ik heb het over mensen die nog nooit een boek hebben gelezen, omdat ze daar als kind 'te kewl' voor waren en dus nog steeds mensen afzeiken die wel boeken lezen terwijl ze zelf nog nooit iets hebben gelezen.
Hoe dan ook, je zei dat er ook zo'n mensen moeten zijn, terwijl je klaagt over mensen (in het algemeen) die boeken belachelijk vinden. Maar laat maar hoor, nogal onduidelijk allemaal...

@ fratsman: genoeg films die het boek overbodig gemaakt hebben (voor mij althans)
waarin de stenen rusten,
  zaterdag 20 september 2008 @ 14:01:01 #69
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_61779603
we hebben een winnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zaterdag 20 september 2008 @ 14:01:47 #70
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_61779613
"ik wacht wel tot het boek wordt verfilmpd" "dan weet ik tenminste dat hij goed is"
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_61794681
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 13:29 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Hoe dan ook, je zei dat er ook zo'n mensen moeten zijn, terwijl je klaagt over mensen (in het algemeen) die boeken belachelijk vinden. Maar laat maar hoor, nogal onduidelijk allemaal...

@ fratsman: genoeg films die het boek overbodig gemaakt hebben (voor mij althans)
Oké die post van mij sloeg nergens op, laat ik 'm dan maar veranderen in: Tja, dat soort mensen heb je ook, mensen die als kind zijn doodgegooid met saaie boeken en ze nu haten, maar ik heb het over mensen die nog nooit een boek hebben gelezen ze toch haten terwijl ze bijna niet weten waar ze het over hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')