Nee, de TS is VMBO'er, maar zijn klasgenoten doen HBO.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:13 schreef Wheelgunner het volgende:
Zijn jij en je klasgenoten VMBO'ers?
Wel, allemaal felle gaykleurtjes.quote:
Jaquote:Op donderdag 18 september 2008 21:13 schreef Wheelgunner het volgende:
Zijn jij en je klasgenoten VMBO'ers?
Ik vind eigenlijk wel dat vmbo'ers die oprechte interesse hebben in literatuur wel een promotie daar de Havo verdienen.quote:
Hij was wel op weg om Harry Potter te lenen he, dus overdrijf het niet!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:22 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk wel dat vmbo'ers die oprechte interesse hebben in literatuur wel een promotie daar de Havo verdienen.
Ik was op weg om 1984 van George Orwell te lenen, als ik Harry Potter zou willen lezen zou ik ze wel van m'n moeder lenenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:24 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Hij was wel op weg om Harry Potter te lenen he, dus overdrijf het niet!
goed boekquote:Op donderdag 18 september 2008 21:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik was op weg om 1984 van George Orwell te lenen, als ik Harry Potter zou willen lezen zou ik ze wel van m'n moeder lenen
Op aanraden van een FOK!ker heb ik 'em gehaaldquote:
Oh wacht, verkeerd gelezenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik was op weg om 1984 van George Orwell te lenen, als ik Harry Potter zou willen lezen zou ik ze wel van m'n moeder lenen
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Op aanraden van een FOK!ker heb ik 'em gehaald
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:34 schreef Florian_ het volgende:
je moet ook Animal Farm lezen btw
Zeker, maar het verklaart wel de houding van zijn klasgenootjes...quote:Op donderdag 18 september 2008 21:22 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk wel dat vmbo'ers die oprechte interesse hebben in literatuur wel een promotie daar de Havo verdienen.
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die ben ik net aan het bestellen op Bol
Ik zal es kijkenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:34 schreef Florian_ het volgende:
je moet ook Animal Farm lezen btw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |