Totaal eens met klacht, maar kijk zelf eerst even het dikgedrukte woord na.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:09 schreef McKillem het volgende:
subklacht: Faizel die niet gewoon comedian word i.p.v dat hij in duffe show's in het luchtledige gaat zitten lullen.
Over die gast moet je het ook niet hebben. Volgens mij begrijpt hij zelf niet waar hij het over heeft, laat staan dat hij op die manier aan iemand anders iets duidelijk kan maken.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:14 schreef Buschetta het volgende:
Ze zegt eerst -> Het is voor vrouwen in het algemeen beledigend.
Daarna zegt ze -> ik zei IK als vrouw
Wat een suf wijf.
*
Over die aap wil ik het geeneens hebben.
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:15 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Totaal eens met klacht, maar kijk zelf eerst even het dikgedrukte woord na.
wordt,quote:Op donderdag 18 september 2008 20:09 schreef McKillem het volgende:
subklacht: Faizel die niet gewoon comedian word i.p.v dat hij in duffe show's in het luchtledige gaat zitten lullen.
Nieuw? Gebruik het wel vaker om iemand te beschrijven als iemand ergens over zit te lullen dat helemaal nergens over gaat.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:20 schreef Euner het volgende:
[..]
wordt,
in het luchtledige lullen? Nieuw spreekwoord? :>
Sorry maar uitspraken als "hold your horses" en in een ander programma "its the sience stupid" gaat he-le-maal nergens over en hebben ook een toegevoegde waarde van 0.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Soms zijn er in het engels gewoon betere uitspraken/woorden om duidelijk te maken wat je bedoelt.
Niet eens met je klacht dus.
Heb je je spelling ook van die oude vriend je oma gekaapt? -_-quote:Op donderdag 18 september 2008 20:22 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nieuw? Gebruik het wel vaker om iemand te beschrijven als iemand ergens over zit te lullen dat helemaal nergens over gaat.
Heb het geloof ik van een oude vriend gekaapt. Sorry, van mijn oma schiet me te binnen.
Ja dat er een T achter moet dat is nou al de tweede keer dat je dat roept.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:25 schreef Euner het volgende:
[..]
Heb je je spelling ook van die oude vriend gekaapt? -_-
Faizel die niet gewoon grappenmaker word i.p.v dat hij in duffe show's in het luchtledige gaat zitten lullen.
Met dt dus, np![]()
Oneens trouwens met klacht
:->quote:Op donderdag 18 september 2008 20:28 schreef Euner het volgende:
Kan je dus toch lezen :> Verander het dan :>
Want?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:28 schreef Euner het volgende:
Kan je dus toch lezen :> Verander het dan :>
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |